Sneeuwster

Hoi hoi......

Nog even snel een blogpost....
Weer eens een keertje een Besties-digi ingekleurd......ben het denk ik nog niet verleerd.

Ik heb 2 sneeuwsterren uitgesneden....1  van wit linnenpapier en 1 van craftpapier.....deze op elkaar geplakt voor de stevigheid en daarop ben ik aan het werk gegaan.....


Bovenaan hangt nog een klein sneeuwsterretje....verborgen achter mijn geplooide randje.....en behalve roosjes heb ik ook nog een stukje parelketting erop geplakt en een flinke strik en wat kleine belletjes toegevoegd.


Natuurlijk in mijn favo kleurtje......niet fel roze maar een beetje richting de oud roze....


Met frantage de sneeuwvlokjes gemaakt.....


en met deze close-up van de digi denk ik dat ik alles wel zo'n beetje heb benoemd.

Dan wens ik iedereen een goede nachtrust....en tot morgenochtend.....dan heb ik de reminder voor WLVC op mijn programma staan.

Doeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
xxx Plony

Challenges:

http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.co.uk/
http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/
http://fairytale-challengeblog.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.co.uk/

Reacties

  1. Wow so gorgeous Plony, I like the beautiful image and the lovely design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende hanger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kersthanger met bestie in de hoofdrol...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful, thanks for sharing it with us in the Brown Sugar Challenge, Karen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent het inkleuren zeker niet verleerd Plony! Prachtig ingekleurde Bestie en een prachtige kaart! Heel leuk om de basiskaart van sneeuwsterren te maken en de kaart op te bouwen :) Ook de belletjes heb je heel leuk verwerkt onder de prachtige strik :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony
    Dat verleer jij toch nooit dat inkleuren hihihi.....het is weer een schatje zo in het roze en heel leuk dat je een grote sneeuwster als basis hebt gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge!
    Good luck!
    Giada DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Thanks so much for sharing with us at My Time To Craft and good luck!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje