8 tags voor 8 kanjers.........

Hallo, fijn dat je weer langs komt op Plonysbloggie.
Ik heb vandaag een post met heel veel foto's.
Natuurlijk weten jullie dat ik een vintageblog heb en dan weten jullie ook dat daar 8 meiden elke challenge weer hun stinkende best doen om jullie mooie voorbeelden te laten zien.
Ik wilde alle meiden natuurlijk weer een kerstkaartje sturen maar....je raadt het al.....dat is niet gemakkelijk.....Ik heb weer hard moeten zwoegen om mijn kerstkaarten op tijd klaar te hebben en omdat ik ook nog een weekje er tussenuit ga is de tijd om iets te maken nóg korter geworden.
Dat is de reden dat ik heb besloten voor "mijn" meiden allemaal een tag te maken. Ik maak eigenlijk nooit zoveel op elkaar lijkende dingen maar aan de andere kant is het wel heel handig want de basis is voor allemaal hetzelfde en dan gaat het toch bést snel.
8 tags dus.....maar allemaal nét even ietsiepietsie anders aangekleed......Veel te simpel voor mijn kanjers maar uit een heel goed hart. Het is me gelukt....allemaal een kerstgroet van mij.....en natuurlijk de beste wensen....inclusief de wens dat ze nog heeeeeel lang in het WLVC-team gaan blijven.



Ik zal ze allemaal nog even apart laten zien......daar komen ze...8 foto's....









Ik merk wel dat mijn kleinkinderen en mijn hond veel tijd opslokken want ik maak wel duidelijk heel veel minder dan een paar jaar geleden.....en natuurlijk mijn mannie thuis....die wil ook af en toe wel eens aandacht hahaha.
Het geeft ook niets......het is een hobby en dan maar iets minder en niet altijd een AAA*** kaartje toch?

Ik hoop dat jullie hebben genoten en dan zeg ik maar weer.....
Een hele fijne dag en liefs van Plony.

Reacties

  1. Ze zijn prachtig Plony! Daar gaan ze wel superblij mee zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een met liefde gemaakt prachtige tag is toch helemaal niks mis Plony? Je kanjertjes zullen het beslist waarderen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Plony wat een mooie kersttags heb je gemaakt voor jou meiden. En toch allemaal net even anders super gedaan. Geniet maar van alle mooie dinge, kaarten maken kun je altijd nog doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt prachtige tags gemaakt voor je dreamteam...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet wel zeker dat jou kanjers deze kersttags prachtig zullen vinden!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful set of Christmas tags, all very special with lovely girls on them.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige labelkaarten!
    Het moeten toch niet altijd superfantastische kaarten te zijn? Fantastisch is toch ook goed? Als je maar plezier vindt in het maken, voor de ontvanger zeker een plezier!
    lieve groetjes,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hoe je een prachtige label voor je meiden hebt gemaakt en in je post zoveel waardering voor ze uitspreekt! Ik vind ze hartstikke mooi...prachtig kant, lint en strikken!!! Heerlijk vintage sfeertje wat wil je nog meer! En je ga alweer een weekje er tussen uit! Groot gelijk, genieten waar je genieten kan!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 8x schitterend...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Plony, elke ontvanger zal er heel blij mee zijn !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Plony wat een verwennerij voor je dt leden. Dit vinden ze vast fantastisch. Voor mij even goede inspiratie want ik heb dit label voor sinterklaas gekregen en dan vind ik het toch best lastig om er iets moois van te maken. Ik ga er denk ik maar eens iets van namaken dat mag vast wel. Dank je voor de inspiratie.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel, Plony! Hij pronkt hier op de rand van de kast! Ik ben er erg blij mee en af en toe is 'massaproductie' draaien best lucratief: ze zijn stuk voor stuk prachtig!

    En tijd met man en kleinkinderen doorbrengen is ook heerlijk! Balans vinden is belangrijk!

    Ik wens je een hele fijne vakantieweek!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou je kanjers zullen zeker blij zijn met deze prachtige tags, net als ik zo gelukkig bent met de kerstkaart van jou!! staat te pronken op de kast,dankjewel!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende tags heb je voor je DT maatjes gemaakt Plony....stuk voor stuk toppertjes zijn het geworden...en dat zullen ze zeker erg waarderen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heb je weer je best gedaan super mooi allemaal toch echt anders heel knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh ze zijn geweldig mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOOOOO en ik ben zo blij en trots dat ik 1 van die kanjers ben van jou en hij hangt hier heel mooi in de kamer jouw tag enne ik heb het je al is eerder gezegd je krijg mij niet meer weg uit je team of het moet zijn dat ik tussen zes plankjes lig whahaha maar alle gekheid op een stokje IK vind het een hele eer om deel uit te maken van jouw team.

    Heel veel liefssssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje