De laatste van 2015

Hallo lieve volgers van mijn blog......

Ik kom jullie voor de laatste keer in 2015 een kaartje laten zien en dan kom ik weer terug in het nieuwe jaar.

Dit is een kaartje gemaakt met een in de vakantie gekleurd afdrukje....met faber castell potloodjes  gekleurd  dus ipv met copics.


Een verjaardagskaartje want die hebben we in 2016 natuurlijk gewoon weer nodig.


Verschillende tinten roze gebruikt....van lief roze naar wat harder roze...voor mij zijn alle tinten roze geweldig hihihi. Ik ben toch zo dol op roze,  weet echt niet waar die tic vandaan komt hoor maar ik denk niet dat het nog over gaat .


Ik hoop dat jullie het afgelopen jaar weer hebben genoten van mijn freubels en ik wil graag iedereen een hele moie jaarwisseling wensen en natuurlijk hoop ik dat 2016 voor ons allen een heel mooi jaar mag worden. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen in 2016 en dat we een heel mooi jaar mogen beleven met iedereen die ons zo lief is.
We gaan ervoor..........Dag allemaal,  tot in 2016.

May all the dreams in your eyes
All the desires in your heart
And all the hopes in your life
Blend together to give you
The most spectacular year ever.


Liefs van Plony

Challenges:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://magnolia-for-ever.blogspot.com.au/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Zoetjeslief Ă©n zo mooi!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noun ja kom net bij je vandaan duizend poot, hihi Die roze tik gaat nooit meer over...lol. Ik heb ook poeder roze kerstballen in de kerstboom met roomwit en oudzilver...heel gaaf! Ik denk dat jij ook roze kerstballen heb! Prachtig kaartje, het is altijd een feestje bij je! Graag tot volgend jaar!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neen dat kun je wel vergeten Plony.......je bent een echte meid dus roze is en zal het blijven whahhaaaaaaaa! Super kaart is dit weer.
    Goede jaarwisseling en een super 2016 gewenst!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card with as always lovely details.
    Happy New Year to you.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart je kleurt je stempels zo mooi in....super!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    Ik kom ook nog even een reactie voor de laatste keer van 2015 bij je achter laten. Mooie kaart in het rose en uh die tic van rose als je die eenmaal hebt gaat tie niet weer over hoor. Is ook helemaal niet erg want rose past super bij vintage en ook bij dit kaartje wat je nu laat zien. Jij ook een fijne jaarwisseling en een creatief 2016. Ik zie net dat we tegelijk aan het reageren zijn hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt Plony. Fijne jaarwisseling en tot ziens in 2016
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Plony, en ook me depotloden heb je het prachtig ingekleurd. Mooiekleurtjes en weer lekker veel details, vooral dehouten felicitatieboog vind ik zo mooi!! Het is weer een droppie Plony. Ook voor jou een fijne jaarwisseling, en voor 2016 heel veel gezondheid, gezelligheid en vooral weer heeeel veeeel creativiteit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, nog even een reactie op jouw laatste kaart voor 2015. Wat een lieverd is dit in die mooie tinten roze! Mooi ingekleurd. En natuurlijk wens ik jou ook een heel gezellige jaarwisseling en tot in 2016, dan gaan we gewoon lekker door! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje zeg en ja weer heerlijk om gewoon weer verjaardagskaartjes te maken.Ik ben nog niet helemaal klaar dit jaar en laat nog een kaartje zien dit jaar.... Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card Plony, I like the image and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Wat een liefje een beauty van een kaart !
    Mooie accentjes super zoals we van Plony gewoon zijn .:)
    Plony wens jou en je familie een goed eindjaar maar vooral gezond (creatief ) 2016 !!
    Lieve groetjes Doris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lekker mooi roze kaartje ik wens je een goede jaarwisseling groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend gedaan in al die roze kleurtjes. Lief kaartje is het geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous and lovely card!
    Thank you so much for sharing at Allsorts.
    Happy New Year;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So sweet! Thanks for joining at Magnolia Forever: Let's Celebrate
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een prachtige kaart Plony en dank je wel voor het mee doen aan onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabuluos card.
    Thanks for joining us at Magnolia Forever, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje