Een nieuwe challenge bij Paradise of Stamps

Goedemorgen,

Een nieuwe challenge bij Paradise of Stamps en we blijven nog eventjes in de kerstkaarten.
Misschien heb je er niet meer nodig maar hoe handig is het om gewoon door te gaan en deze dan maar vast voor het volgende jaar te maken?
We nemen ons toch altijd voor om die stress aan het einde van het jaar te vermijden en misschien gaat het wel lukken als je zo af en toe een kerstkaartje maakt.

Dit is mijn bijdrage als DT-lid van Paradise of Stamps.....


Een Magnolia-stempeltje en een andere kleur als de kleuren die ik meestal gebruik.....ik vond het wel eens leuk om een beetje de zalm-achtige kleurtjes te gebruiken...


Het tekst-stempeltje is  een nieuw stempeltje van Magnolia....deze zat bij de vintage-box nr. 1.
De schattige kleine witte parelbloemetjes zijn van Zeeman....die lagen bij de kerstspullen.....diverse kettinkjes in verschillende uitvoeringen....Heel leuk om mee te werken. Zo zie je maar dat je overal je ogen open moet houden hahaha.....en als ik het zélf niet zie dan heb ik wel een hobbymaatje die mij een seintje geeft als ze iets leuks heeft gezien.


Dit was het weer voor vandaag. we hopen natuurlijk weer op veel deelnemers.......

Een hele fijne dag en lieve groetjes van Plony.


Challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://simplymagnolia.blogspot.nl/

Reacties

  1. Het is weer een juweeltje met prachtige bezienswaardigheden Plony, prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. An adorable derailed card. the image is a delight.
      Yvonne xx

      Verwijderen
  2. Super leuk gedaan Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh it's so beautiful card.
    Thanks for sharing at Simply Magnolia, and good luck.
    Merry Christmas to you.

    Hugs,
    Merlina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thats so sweet, i love it, thanks for joining us at all about Magnolia.

    Hugs Bella

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje