Gastdesigner

Goedemorgen allemaal......

Onlangs stond ik in de top-3 bij http://crazychallenge.blogspot.nl/ en toen is er gevraagd of ik gastdesigner wilde zijn voor de maand december.
Plony zou Plony niet zijn als ze geen ja had gezegd natuurlijk hahaha dus......vandaag mijn eerste gastdesigner-kaart met als opdracht Christmas.


Ik heb voor dit kaartje een digi gebruikt van Faery Ink en voor mijn doen heb ik er best een heftig kleurtje opgezet hahaha.....Ik wilde eens experimenteren met de haren en ik vond dit wel een leuk kleurtje.


Lekker veel glim en glitter op deze kaart.....zelfs in het mooie randje zit een draadje met een heel lief glimmertje......


Ik hoop dat jullie hebben genoten vandaag op mijn blog en ik zie jullie graag weer terug bij de volgende blogpost.

Een hele fijne dag en liefs van Plony


Challenges:
http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.co.uk/
http://www.storytellernorge.blogspot.no/
http://thatcraftplaceblog.blogspot.nl/
http://pinkgemchallengeblog.blogspot.nl/
http://copicmarkerspain.blogspot.ca/

Reacties

  1. Gaaf die roze haren...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze doet me denken aan Ariel, leuk! Mooi gekleurd en een prachtige kaart. Jouw afwerking is altijd zo mooi en doordacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een sprookjesachtige kerstkaart Plony, en wat een mooie digi, die je weer een prachtig kleurtjes hebt gegeven. Prachtige accenten op je kaartje met mooie mallen en materialen. Knap gedaan weer hoor. Zo te zien heb je nog voldoende inspiratie !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke digi mooi hoe je haar hebt ingekleurd! Weer heerlijk in het roze!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mss een heftig kleurtje maar het is wel roze en dat zien we toch vaker bij je voorbij komen Plony.
    Ik vind het een zeer geslaagd kaartje...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een schitterend kaartje Plony....leuk dat je gastdesigner mocht zijn....en het mooie stempeltje weer prachtig ingekleurd, en inderdaad de haren zijn prachtig, heel eigentijds...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful Christmas card with your own special style and wonderful details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om gast dt te mogen zijn. En wat heb je de digi geweldig gekleurd. Gaaf die roze haren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart weer Plony. En die bloementoeven zijn zo gaaf altijd.
    Bet als de kant onderin.
    Ik wil je gelijktijdig even bedanken voor de mooie kaart , die ik mocht ontvangen. De bal hangt in de kerstboom (ben nog niet klaar, gaat als maar langzaam alles) Naast de klok van Nel. Die vanmorgen gezellig is langs geweest. Maar je leest het wel op mijn blog. Nogmaals heel erg bedankt. Ik vond hem zo gaaf. liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super card. Love the image and the colour scheme.

    Thank you for sharing with us at Glitter n Sparkle.

    Tracey DTxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje