Géén kerstkaart......

Laat als altijd nog even op mijn bloggie....
De kerstdagen zitten er weer op.....nog 1 week anders dan anders en dan gaat het gewone leven weer inzetten. Ik vind het heerlijk al die feestelijkheden....die anders dan anders dagen en genieten met de hele familie maar ik kijk dan ook wel weer uit naar de gewone dingen....ritme en regelmaat hahaha.

Toch heb ik zo hier en daar ook nog een beetje kunnen freubelen en 1 van die kaartjes kom ik hier nog neerzetten....géén kerstkaart, die komen er nog wel aan maar iets anders tussendoor is toch wel erg lekker..
Ik had in de laatste vakantie afdrukjes ingekleurd met faber castell potloodjes en 1 van die afdrukjes heb ik nu verwerkt op mijn kaartje....



Zachte pastel-kleurtjes gebruikt voor mijn kaartje.....een kaartje wat voor verschillende gelegenheden gebruikt kan worden.


De "envelopjes" zijn van een dun stukje kurk...op een beurs gekocht en die kwamen nu wel leuk uit op mijn kaart.


Dat was het dan weer....even gezellig een tussendoortje.
Geen idee of ik deze week nog terugkom met een kaartje.......in ieder geval wens ik jullie veel plezier met de voorbereidingen voor de jaarwisseling en  in het nieuwe jaar weer ben ik weer van de partij.

Lieve groetjes van Plony


Challenges:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/  : fully loaded
http://lovely-haenglar-only.blogspot.it/  : glitter it up
http://simplymagnolia.blogspot.si/  : anything goes
http://crafty-girls-creations.blogspot.co.uk/  : anything goes
http://cutecardthursday.blogspot.nl/  : anything goes

Reacties

  1. Ook deze kaart is een mooie, prachtige afsluiter van 2e kerstdag, want het is zo ongeveer bedtijd !! Mooi gedaan Plony, terust!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi plony ik zit nog heerlijk te zwijmelen bij All You Need is Love zie ik jou prachtige kaart nog voorbij komen. Welterusten voor straks!
    En een goede jaarwisseling.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem weer helemaal geweldig wat geniet ik hier toch telkens weer van. Heerlijk op haar scootertje rijdt ze zo op me af.......denk ik dan er maar bij. je ziet ik droom helemaal weg bij je creaties.

    liefssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch mooi kaartje, Plony!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuk kaartje weer Plony...wat een leuk en mooi ingekleurde Tilda....een heel fleurig kaartje na al die kerstkaartjes...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaart !
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is fantastisch Plony, en leuk om af en toe eens een andere creatie te zien dan alleen maar kerst. Alles weer super gecombineerd hoor op deze kaart.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vroooom die sjeest zo het nieuwe jaar tegemoet, leuk Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card. very best wishes to you and your family for the New Year.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card Plony, I like the sweet image and the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit ontzettend mooi Plony!
    Prachtige details en vind die vlopjes ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony ,
    Weer een super top kaartje Plony !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful work!
    I loved every detail
    Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Plony, er is weer heel veel op de zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A gorgeous card Plony, a fabulous design with lovely colours and papers. Tilda is adorable and such beautiful embellishments!!

    All the best wishes for 2016!!
    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with LHOSM.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kaart is ook al zo schitterend meis en dank je wel voor het mee doen aan onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje