Nieuwe challenge bij WLVC

Goedemorgen allemaal......

Mijn mannie en ik komen vandaag weer op huis aan na een heerlijk weekje kerstsfeer opsnuiven in Limburg en Duitsland en dan gaan we ons voorbereiden op de kerst thuis....
Ik ben heeeeeeeeel benieuwd hoeveel kerstkaarten er door de brievenbus zijn gekomen in Lekkerkerk hahaha....dat wordt een feestje om de enveloppen leeg te halen. Lisette zei dat er al heel wat waren gearriveerd dus......joepie.....kerstpost......

Ondertussen had ik deze blogpost natuurlijk al klaargezet om de nieuwe challenge bij WLVC aan te kondigen en om mijn DT-voorbeeldkaart te laten zien.

Wij hebben als sponsor voor de challenge.....


en op het blog kun je zien wat een supermooie prijs er weer te winnen is.

De opdracht bij WLVC is deze keer....: maak een vintage kaart/creatie met kinderen erop....
Vintage Children dus......op het blog staan eventueel plaatjes als je niets geschikts hebt om te gebruiken.....er zijn heeeeel veel plaatjes met vintage kindertjes te vinden.....ook op pinterest bijvoorbeeld. Het moet dus geen probleem zijn om mee te doen......denk ik....hihihi.

Mijn voorbeeldkaart dan maar.......komt ie........


Een kerstkaart die inmiddels al ergens is aangekomen.....Lichtblauw is deze geworden en het prachtige plaatje met de kindjes in de sneeuw is van Pion design......what else hahahaha.


Een kaartje met sneeuwsterren, sterren...glimmers en frutsels.....


en ook een mooi hoekje mocht deze keer niet ontbreken.....

Dit was het dan.....ik hoop dat jullie mee gaan doen....het hoeft geen kerstkaart meer te zijn hoor....een kaart met kindjes kan voor alle gelegenheden gemaakt worden.
de challenge loopt tot 2 januari 18.00 uur en we gaan duimen dat er tijd kan worden vrij gemaakt om te knutselen in de komende weken.

Een hele fijne dag allemaal en natuurlijk een heel fijn weekend....xxx Plony

Reacties

  1. Een prachtige voorbeeldkaart met mooie kleuren een mooi plaatje en hele leuke malletjes !! Het is weer een bjoetie !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Wat een geweldig mooi kaartje Plony !! Mooie spulletjes leuk de randjes en een heel mooi plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een hele mooie is dit weer groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart, geniet van al je post die op je ligt te wachten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, echt heel winters ook. Super mooi gedaan zeg en ik vind dit ook een hele leuke opdracht. Eens kijken wat ik heb liggen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is ook dit winters kaartje weer Plony...een super lief plaatje en zoals gewoonlijk weer prachtige details...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous winter scene, the image of the children looks lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    lekker zeg en weekje weg! Sowieso altijd leuk om de post te bekijken als je weg bent geweest, maar in deze tijd helemaal!!
    Je kaart is weer super. Prachtig plaatje. Bij het zien dacht ik: hee, zoiets heb ik ook nog. Nu hopen dat ik inderdaad wat tijd kan maken..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker blijven bloggen hoor Plony, nog steeds heel veel mensen die van je mooie kaarten en creaties genieten, zoals ik. deze is ook weer een beauty.\gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, echt een plaatje! Knutselgroetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Plony...vooral het sfeertje van sneeuw en ijs spreekt me wel aan. Ik vind het veel te warm buiten. Heb je genoten van je vakantie..en Lizzy?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Plony ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje