To have and to hold....

Hallooooooooooo........

Tussen de bedrijven door heb ik toch ook nog weer even kunnen knutselen.....Lekker bezig geweest aan een kaartje voor de FB groep Be Challenged waar je voor elke challenge een patroontje krijgt om een kaartje mee te maken.

Dit is mijn uitvoering geworden.......


Ik blijf het toch heel leuk vinden om  een patroontje te gebruiken wat ik normaal dan weer niet zo snel gepakt zou hebben. Dit is nog eens heel simpel ook...een kwestie van rillen en vouwen en het middelste vierkantje zet je met een paar steekjes vast.


Ik heb onder de flap een kantje geplakt om de kaart dicht te doen en ook nog een paar bloemetjes in de strik gestoken waar de flap achter blijft zitten.


De plaatjes en het designpapier zijn van Pion en ook deze tekst is van 1 van de vellen van de serie.

Een mooi kaartje weer voor in de kaartenbak....er komt vast wel een gelegenheid waar ik dit kaartje voor kan gebruiken.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond.
 Liefs van Plony.


Challenges:
http://crazychallenge.blogspot.nl/
http://thepapergirlschallenge.blogspot.nl/


Reacties

  1. Mooi kaartjes Plony!
    groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, veel rustiger dan we van je gewend zijn, maar evengoed prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie, ben er helemaal verliefd op. Gaaf model ook. Ik reserveer 'm gewoon bij je, laat 'm nog maar even lekker in je kaartenbakje staan hoor. 16 April zijn wij 30 jaar getrouwd (hinthint haha).

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Plony, dit is weer super. Mooi ook om deze keer groentinten te gebruiken. Dat zie je niet zoveel hè?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Plony. Wel triest al die knallers waar jullie hond zo bang voor is. Volgens onze Ron, die heeft altijd de liefste honden, die er geloof ik zijn, dat komt omdat ik er altijd zo bang voor was. "Niet op reageren Lena" zei hij altijd. Hun honden kijken nauwelijks op als ik, zoals een week geleden , een kopje op de grond liet kletteren. Zij keek me aan, legde haar kop neer met een blik in d'r ogen. "Moet dat nou? Ron kuchte heel hard, en ik, paniekeling reageerde toen ook niet. hihihi Maar zielig blijft het voor andere honden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er ingewikkeld uit...
    Wel een supermodel en je hebt er iets moois van gemaakt.
    Alle goeds voor 2016 Plony!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer eens iets heel anders Plony...heel leuk model, ik vroeg me al af hoe dat vierkantje bleef zitten, want kwam hem al eerder tegen op bloggen! met een steekje dus, hihi Je kaart is gaaf geworden!!!
    De stempels zijn gearriveerd hoor en zijn echt heel mooi!!!!
    Ik wens jullie een goede jaar wisseling en Lizzy ook! Het beste is om hem te negeren, als er vuurwerk afgestoken wordt, ik bleef wel altijd binnen bij mijn hond zette de radio of tv wat harder en lette niet op hem, ging altijd goed! De beste wensen voor 2016 en weer boordevol creativiteit!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie !! Wauw zo mooi en romantisch...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig. Gezellig dat je met dit mooie kaartje meedoet bij The Crazy Challenge. Succes.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card! I hope that you will join in our next challenge at The Crazy Challenge!
    Stefi DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje