WLVC challenge....

Goedemorgen en fijn dat jullie er weer zijn....

Een nieuwe challenge bij WLVC met een prijs die beschikbaar is gesteld door ...

Dat je daar geweldige dingen kunt kopen heb ik onlangs weer zelf mogen ervaren toen ik zelf een prijs had gewonnen bij LLC.

De opdracht voor de nieuwe challenge van WLVC luidt: maak een vintage kaart/creatie met rose en kraft......op het blog staan de geweldige voorbeelden van de DT-leden....veel roze dus....jammie jammie....

Dit is mijn eigen voorbeeld.....een andere kaart dan jullie van mij zijn gewend maar ik vind dit ook zo geweldig leuk dat ik me heb voorgenomen om meer van dit soort kaarten te gaan maken.


Ik heb géén plaatje gebruikt maar heeeel veel embellies, bloemen en kant......shabby chic is dit denk ik.......zo zou ik het in ieder geval noemen.


Heerlijk om er zoveel op te plakken....dat is toch wel een beetje mijn ding ook.....ik houd van vol maar wel op een manier dat het niet rommelig wordt....tenminste dat probeer ik te voorkomen....
Of dat ook lukt is aan jullie om te beoordelen....jullie kennen mij inmiddels al wel en weten wat mijn Plony-stijltje is.....


Ik denk dat dit weer een heerlijke opdracht is dus....doe mee en laat ons versteld staan.

Deelname is mogelijk tot 17 december 18.00 uur.
Liefs van Plony/

Reacties

  1. Heeeeeel mooi je voorbeeldkaartje voor weer een geweldige challenge Plony....SCHITTEREND....zoals gewoonlijk...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is weer helemaal prachtig erg leuk ook zonder plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart heb je weer gemaakt Plony
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous card, the flowers and additions all look beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke challenge en gaaf zoals jij je eigen draai er aan gegeven hebt Plony...lekker shabby.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en een heel leuke challenge weer waarvan de kleuren me erg aan spreken !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Wat een kunst werkje echt..... superrrrrr mooi Plony !!
    Als je het van dicht bekijkt al die mooie details wat een pareltje om trots op te zijn TOP !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje