Een nieuw DT en een verjaardagskaartje

Goedemorgen allemaal.....

Ik kom vandaag even melden dat ik nog een nieuw Designteam aan mijn rijtje mag toevoegen.
Ik mag het team van Lovely Hänglar or sweet Magnolia gaan versterken.
Dit is voorlopig het laatste team waar ik in plaats neem....ik denk dat mijn rijtje nu wel vol genoeg is hahaha. Ik heb er helemaal zin in....naast vintage ligt mijn hart toch wel bij magnolia dus ik kan mijn hart ophalen voorlopig.



Nu ik hier toch ben heb ik ook nog een kaartje voor jullie......
Een vintage verjaardagskaartje gemaakt voor Gerie......wie kent haar niet.


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Magnolia....1 x uitgedraaid en twee keer om getrokken....1x langs de buitenrand en 1 x langs de binnenrand.....dan passen ze mooi op elkaar.


Ik ben flink in de weer geweest met lint, kant en wondgaas.....en natuurlijk met de bloemetjes en vlinders....


Als je goed op deze foto kijkt dan kun je zien dat het plaatje is geprint op stempellinnen....dat geeft zo'n leuk effect.

Dit was het dan weer voor vandaag....ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot snel weer.
xxx Plony

Reacties

  1. Wauw wat een prachtige kaart heb je voor Gerie gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je nieuwe job Plony. Je vintagekaart is weer een juweeltje. Super prachtige kaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en gefeliciteerd hoor

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart is dit!
    proficiat met je nieuwe DT-schap! hopelijk is het naast het drukke maken van alles en de tijdsdruk toch ook genieten!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig .... wat een schitterende verjaardags kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is als vanouds geweldig mooi en super vintage. Schitterend.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer schitterend, die Gerie die boft maar, en leuk bij je nieuwe Magnoliateam, lekker druk moet jij het volgens mij hebben, gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Plony en een schitterende kaart, super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch mooie creatie en gefeliciteerd natuurlijk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Plony al is het me een raadsel hoe je het allemaal doet! Heb jij meer uren in een dag dan wij??? Je kaart is weer schitterend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plony gefeliciteerd ! Je kaartje voor Gerie is schitterend ... wat een geweldig mooi plaatje en geprint op stempellinnen geeft een heel erg leuk effect ... Toppie modelletje en zoooooo romantisch ! Heel knap !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulation, you are going to be busy designing. This card looks gorgeous,
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat En inderdaad waarhaal je de tijd vandaan!
    Ik vind je magnolia creaties ook altijd schitterend dus ze zullen erg blij met je zijn veel succes!
    Super mooi de vintage kaart voor Gerie!
    Helemaal haar stijltje daar zal ze zeker erg blij mee zijn.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd weer een titel die je aan je lijstje toe kan voegen...
    Je kaartje voor Gerie is heel mooi

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    van harte met alweer een DT! Ze weten je wel te vinden. Dat gaat helemaal goed komen. Je kaart voor Gerie is supermooi en dat vindt zij vast ook! Ik ben lekker aan het stoeien voor de WLVC challenge. Je ziet het wel verschijnen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, pfff waar haal je de tijd vandaan en wat een gave kaart.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Plony met je dt-schap. Zo lang je het leuk vind en de tijd er voor hebt moet je het zeker doen. Want het is natuurlijk heel erg leuk om te doen. Dit kaartje is een toppertje. En die valt vast super in de smaakt bij Gerie,. Je hebt de kaart prachtig gemaakt in de vintage stijl. Top. Veel plezier met de kaarten hooby . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations on the new DT!!! So great to be on the same team with such a talented crafter!

    And such a perfect vintage card!! Sooo many adorable details!! *heart*

    Hugs
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Plony, een hele eer toch als je zoveel gevragen word om een dt team aan te vullen.
    lijkt me super, maar kost veel tijd, zolang je dat hebt en er plezier in hebt zou ik zeggen DOEN!

    Je kaarten hebben het iig verdient.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart maakte je voor Gerie. Ik had hem al een poosje geleden voor haar gemaakt. Dat was maar goed ook, want vond hem nog steeds de mooiste die ik had gemaakt. Hij was goed bij haar aangekomen. Gelukkig maar. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja wouw Plony, het is toch zo'n bjoetie! en zo bijzonder al dat moois uit blogland te krijgen! Je herken het vast zelf ook dat de verjaardagsvisite versteld staan van zoveel creativiteit en kunstwerkjes! Nogmaals heel erg bedankt!!! En als ik jou rijtje DT werk zie zou ik het er benauwd van krijgen, haha Er blijft voor mij dan ook niet zoveel vrije tijd over en ben blij met wekelijks een kaart te maken! In ieder geval weer veel plezier bij LHOSM!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je nieuwe dt schap Plony. Jeetje wat zijn er dat geloof ik al een hoop waar je deel aan neemt als DT lid, petje af hoor!!! En je creaties zijn ook altijd zo mooi. Zo ook deze voor Gerie, die heeft heeeeeel veeeel moois gekregen als ik zo zie in blogland. Geweldig leuk!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,
    gefeliciteerd met je nieuw DT schap
    en je kaartje voor Gerie is geweldig mooi
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje