With Love

Wat is er fijner dan kaartjes maken als het buiten pijpestelen regent. Soms vallen er zulke plensbuien dat Lizzy rechtsomkeer maakt als we met haar naar buiten willen gaan hahaha.....Nog niet eens hondenweer dus.....
Ik ben vandaag lekker aan het kleuren geweest en heb me gestort op een digi van Faery Ink....ik vind dat ze daar werkelijk geweldige digi's hebben.....
Met mijn gekleurde digi heb ik een kaartje gemaakt waarbij ik designpapier heb gebruikt van Craft&You.....helemaal flieft ben ik op deze papierlijn....Rose Garden heet het.
Dit papier past helemaal bij mijn vintage-gevoel.....en ook al maakte ik vandaag niet bewust een vintagekaart....ik vind nl. vintage en een cute stempelafdrukje/digi altijd een hele moeilijke combi....tóch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze kaart toch wel een beetje vintage-achtig aandoet. Oordelen jullie zélf maar......bij WLVC zou het een twijfelgeval zijn geweest voor mij maar daar hoeft ie ook niet mee te doen hahahaha....


Zien jullie hoe geweldig mooi dat papier is??? Ik ben er écht helemaal weg van......


Bij zo'n fairy-digi mag best een beetje bling vind ik...dat maakt het extra sprookjesachtig.....


Ik heb haar een gewaagde haarkleur gegeven met wat blauw erin maar ik denk dat dat wel heel goed is uitgepakt.

Ik zit mezelf wel te prijzen geloof ik hahahaha.....maar ik ben tevreden en dat geeft een prettig gevoel wat deze kaart betreft.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond verder en tot snel weer.....er komt een DT-kaartje aan....

Liefs van Plony


Challenges:
http://thatcraftplaceblog.blogspot.co.uk/
http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/
http://graphitmarkers.blogspot.co.uk/
http://polkadoodle.blogspot.nl/
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/01/hobbyvision-challenge-46-thema-hartjes.html

Reacties

  1. So pretty Plony - what a lovely fairy and such beautiful details and embellies Hugs judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig.. wie er nou niet in sprookjes gaat geloven.... groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag jezelf best wat complimenten geven hoor Plony want hij is echt prachtig geworden. Erg mooi gedaan en inderdaad net een plaatje uit een sprookjesboek.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig hoor, en weer zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een schitterende kaart en de digi zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jou mag het elke dag regenen want dan kunnen wij genieten van de prachtige creaties die je dan maakt.
    Deze is weer schitterend!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Plony, wat een prachtige kaart, maar wat me vooral opvalt is hoe prachtig je deze schitterende stempel hebt ingekleurd. Werkelijk een prachtjuweel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning Plony gorgeous detail,
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag jezelf zitten prijzen hoor want het is een plaatje om te zien Plony!
    Fijne knutsel week! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A stunning card Plony, lovely fairs and so beautifully embellished.

    Many thanks for sharing with us at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met het schattige feetje en de glittertjes en bloemen, een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kaart Plony en heel mooi met die glitters
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat mooi ik vind het net een sprookje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Plony.
    Mooi geheel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar je kaartje heeft wel wat vintage trekjes hoor Plony....en lekker veel bling bling.....daar hou ik ook zo van...SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous colouring and sparkle on the fairy!
    Thank you for joining us for the challenge over on the That Craft Place Challenge Blog..
    DON'T FORGET TO JOIN IN THE BLOG HOP FOR AN ADDITIONAL CHANCE TO WIN!
    xxSAMxx TCP Design Team.
    My Blog
    That Craft Place Challenge Blog
    That Craft Place on Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  18. just gotgeous I love everything, the pink, the layout, the sparkle Thank you for joining in with Love & Romance at Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card, I love all the glitter detail! Thank you for participating in out Love and Romance challenge over at http://polkadoodle.blogspot.com/ Melanie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for joining us for the challenge over on the That Craft Place Challenge Blog..
    xxSAMxx
    TCP Design Team.
    My Blog
    That Craft Place Challenge Blog
    That Craft Place on Facebook

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje