A touch of kraft....

Goedemorgen,

Welkom op deze eerste pinksterdag waarop ik mijn DT-kaart laat zien voor de nieuwe challenge van Paradise of Stamps.
We hebben voor deze challenge het thema....a touch of kraft...
Een leuke opdracht die ik met plezier heb verwerkt op mijn kaart....


Ik heb een afbeelding gebruikt van Jeremiah Ketner....midafternoon drawing ...

Op een witte basiskaart heb ik mijn kraft geplakt nadat ik er met een Martha Stewart pons een hartjesrand in had geponst.


Ik heb met kleine plakpareltjes een halsketting gemaakt...vond het wel chic bij deze afbeelding...


Een roosjesrand langs de onderkant van mijn afdrukje....en nog wat extra kraft-accenten door vlindertjes toe te voegen van Kraft-papier.

De rest van de ingrediënten van deze kaart spreken voor zich denk ik....en anders mag je natuurlijk altijd vragen....

We hopen dat er weer lekker mee gedaan wordt aan de challenge en mij rest dan nu nog om iedereen hele fijne pinksterdagen te wensen. Het weer is wat minder als wat we afgelopen week hadden maar toch zal er waarschijnlijk wel wat ruimte zijn voor de zon. Maak er gezellige dagen van....

Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Mooie kaart en heel veel moois te zien, fijn weekend nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Plony!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Plony die is ook weer prachtig ingekleurd wat een heerlijke kaart .
    Super al die mooie kleuren echt een beauty vintage .
    Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, wat een bijzondere stempel en wat een mooie kleur haar heb je gekozen!
    Superleuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje ziet er erg leuk uit groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,

    Eindelijk weer eens rond geneust op je bloggie, ik heb veel moois gemist
    zie ik. Zitten vele juweeltjes tussen en prijswinnaars zag. Dat vind ik super
    om te zien, anderen waarderen je werk enorm. Ik in ieder geval.

    Fijn pinksterweekend verder, Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A stunning image, love her red hair, she looks beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk dit kaartje Plony.....zooooo mooi ingekleurde stempel...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met die prachtig ingekleurde dame Plony. Dat parelsnoertje wat ze aan heeft..leuk..it's all in the details..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk kaartje weer Plony ... Super mooi met de pareltjes en het randje bloemetjes ... Super weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje