Butterfly Girl

Goedemorgen......

Wat fijn jullie weer te zien en ik heb vandaag een TAG voor jullie.....mijn voorbeeld voor de challenge van Crafty Sentiments waar we tags willen zien....maak er 1 of verwerk er 1 op je creatie....als er maar een tag is.

Ik heb een stempel van Crafty Sentiments designs gebruikt met de naam Primrose Butterflie Girl en je kunt deze >>Hier vinden.


Wat een lieverdje is het hè...met haar schattige sproetjes en haar blinkende vleugeltjes....


Bloemen, vlinders, pareltjes.....hoe zou een meisje zoals wij zonder kunnen hahahaha....


Vanuit deze hoek is de glans op haar vleugeltjes nog beter te zien.....een 3D glitterpen heeft het zo mooi gemaakt ....geeft toch altijd iets extra's zo'n glimmertje....

Gaan jullie meedoen aan de challenge??? Wij hopen natuurlijk van wel.....

Een hele fijne dag, xxx Plony

Reacties

  1. Hoi Plony ,
    Wat een lieverdje ... zo mooi ingekleurd je tag is weer een prachtig pareltje !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi tag, met weer van alles erop, fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bespeur toch een kleine vintage touch op deze leuke kaart. Past perfect bij de afbeelding!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. it's soooo gorgeous Plony
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje Plony! Ik wou dat ik op het moment wat meer tijd had, dan zou ik zeker meedoen. deze digi's zijn zo leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A stunning tag, love all the layering and the sweet image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje