Challenge 67 Inky Chicks

Hallo....fijn jullie weer hier te zien....

Een nieuwe challenge..ja, alweer hahahaha....Bij de Inky Chicks deze keer.

De sponsor is....


Niet verkeerd...ff lekker shoppen...altijd leuk.

De opdracht van de challenge luidt: Anything but square-combined with your favourite stamp.
Nou is het zo dat ik heeeel veel leuk vind maar de Magnoliaatjes blijven toch wel favorieten hoor....en dan haalt het niet uit welke....ik ben er dol op.
Een kaart dus met een magnolia Tilda......


De basiskaart is gesneden met een mal die ook van Magnolia is en zo zijn ook de kleine vlindertjes met een magnolia-mal gemaakt.


En dat kant hè.....ik blijf er zoooo graag mee werken. Ik vind het zo'n geweldige mooie rand en het glimt ook zo mooi....


Gaan jullie lekker meedoen??? Zoek een leuke stempel op en maak iets moois....Wie weet win je die mooie prijs wel.
Heel veel plezier met het maken van jullie kaarten en graag tot........morgen...dan is er alwéér een nieuwe challenge hahahaha....Bij WLVC.
Tot dan!
xxx Plony

Challenges:

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/ : ribbon/dies/flowers

Reacties

  1. een prachtige kaart Plony.
    ben net ook volger geworden van dat ch blog.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat is die weer schitterend mooi en ja ook ik ben volger geworden kan ik mijn engels weer is een beetje ophalen whahaha. Hij is echt geweldig je kaartje.

    Liefsssssss Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Plony!
    Magnoliaatjes blijven ook leuk om mee te werken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtig kaartje Plony....hele mooie vorm en Tilda weer schitterend ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje heb je gemaakt Plony, ze blijven zo lief de Magnoliaatjes.
    Er is veel op te zien, mooie details, schattig de vlindertjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een hele mooie kaart en ook ik ga me aanmelden bij deze challengeblog, heb alleen de pech dat mijn Engels niet zo best is, ik dus niet altijd begrijp wat de bedoeling is. Dus dan maar weer googelen en kijken of ik het kan vinden hihi. Fijne week nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super, super mooi kaartje weer Plony ! Schitterend, fantastisch, geweldig mooi ingeleurd stempeltje weer ! En ja de kant is toch echt wel prachtig ! Het kaartje is weer afgewerkt tot in de ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaaaah wat een schatje!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwwwwwww Plony wat een bjoetie van een kaart is dit weer zeg! Ik kijk toch elke keer mijn ogen uit bij je! Geweldig mooi weer en dank je wel voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Plony. Dank je wel voor het meedoen met de Bingo-challenge van Magnolia Forever.
    Groetjes Esther DT MF

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige kaart Plony en dank je wel voor het mee doen aan onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje