Een dagje voor de hobby....

Nog maar een blogpostje....de kaartjes rollen weer van de lopende band....
Vandaag de hele dag voor mezelf ...geen zin in het huishouden vandaag dus.....de hobbykamer maar lekker in.....Het is tenslotte weekend.....Arie kun je uittekenen op de moestuin....Nu is het de tijd om van alles te poten en te zaaien.....Hij heeft het bere-druk hihihi....Dat hij ooit gewerkt heeft...dat kun je je bijna niet meer voorstellen.
Ik heb me dus maar in mijn hobbykamer vermaakt....met hier en daar een pauze omdat er gegeten en gedronken moest worden....en natuurlijk moet onze Lizzy ook naar buiten. Ze kan niet zo goed tegen de warmte en het was best wel wat broeierig vandaag.....dan heeft ze niet zo heel veel praatjes....dat begint nu te komen nu het weer wat af begint te koelen.
Zometeen nog maar even lekker met haar aan de wandel....

Maar eerst 2 kaartjes om te laten zien......
Als eerste een vintagekaart in blauw-tinten.....


Bij de action heb ik pas nog weer hele mooie papierblokken gekocht.....geweldig papier om mee te werken.....


Het plaatje is van Pion.....ze zijn toch zo mooi.....


Weer volop gewerkt met kantjes, randjes en noem het maar op.....Ik denk dat het wel een schatje is geworden......en dan misschien nog wel een schatje....een babykaart....


Een langwerpige kaart met designpapier van Crafts&You.....geweldig vind ik de series die zij uitbrengen en ze zijn ook nog eens heel leuk te combineren....


Ook op deze kaart geen gebrek aan kantjes en randjes.....dat roosjeskant is zo mooi glimmend....ach...eigenlijk is het allemaal zo mooi om mee te werken......


Ik heb me wel vermaakt vandaag.....morgen gaat het geloof ik regenen....wie weet nog wel zo'n knutseldagje voor mij....We gaan het zien.

Dankjewel voor jullie bezoekje.....graag tot een volgende keer.
Liefs van Plony

Challenges kaart 1

http://reasonableribbon.blogspot.nl/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/
http://pictureandscrap.blogspot.nl/
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/
http://liveandlovecrafts.blogspot.nl/2016/05/challenge-47-blossoms-butterflies.html

Challenges babykaart

http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl/   

Reacties

  1. Wat een mooie kaartjes laat je weer zien Plony prachtig met al die mooie kantjes en bloemetjes erop. Ik heb op het moment niet zoveel tijd voor mijn hobby als alle klusdrukte bij ons weer voorbij is ga ik ook weer lekker aan het kaartjes maken. Ik mis het wel hoor.
    Fijn knutselweekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card.

    Many thanks for joining us at the challenge of Card and Scrap. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer toppertjes hoor, prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je bent weer goed bezig geweest, prachtige kaarten mijn voorkeur gaat naar de eerste uit, mooie boven mal gebruikt bij die kaart welke is dit? Fijne dag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 Schitterende kaartjes. Blauwe vintagekaarten vind ik altijd al schitterend. En je babykaartje is met zoveel zorg en liefde gemaakt, prachtig allebei!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gossie plony wat maakt je toch een prachtige kaarten zo ook die ik van je kreeg daar geniet ik nog iedere dag van want die hangt op mijn hobbykamer en nu weer twee van die boetieks
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    Volgens mij heb jij heel veel hobby dagjes!!! Als ik zie wat er allemaal op je bloggie komt het lijkt wel lopende band werk, haha Zou wel makkelijk zijn als er een lopende band voorbij kwam met allemaal mooie spulletjes, dan wordt de stapel niet zo hoog...als ik een kaartje maak scheur ik van alles uit de kast, volgens mij jij ook! hihi Maar ik dwaal af....je kaartjes ook de vorige zijn natuurlijk weer dubbel en dwars om van te genieten en zijn heel aandachtig bekeken weer!
    Fijne zondag verder en voor mij geen geknutsel meer want de baas roept zo weer, maar morgen en dinsdag lekker vrij hoor!!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer prachtig Plony.
    En ik heb ook een aantal blokken van de action. Mooie designs.
    Fijne zondag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,

    Lijkt me heerlijk om zomaar hobby dagjes te kunnen hebben.
    Het zijn weer 2 beauty's geworden en ook je blingbling kerstkaart is
    om door een ringetje te halen.

    Tot de volgende keer maar weer, leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je lijkt ze zo uit je mouw te schudden Plony ;p Wat een lieverdjes zijn het weer geworden, vooral de bovenste is een plaatje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooooow en deze zijn zooooo mooi weer Plony...wat heb jij je weer lekker uitgeleefd met die schitterende accentjes...in Ă©Ă©n woord PRACHTIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Two very beautiful cards. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. hugs, Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely projects!Thank you for playing along with Card Mania Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, what stunning cards. I love both cards they are just beautiful with the laces and flowers and other embellishments. Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbon Challenge.
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous projects!!! LOVE them and all the details you put into this! thank you for sharing your beautiful work with us at Really Reasonable Ribbons Challenge this week!
    hugs
    Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These are both completely gorgeous and beautifully composed! Your attention to detail is wonderful! Thanks so much for sharing with us at our Vintage Challenge at Really Reasonable Ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje