Lilly Fairy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een bijdrage van mij als GDT-member van http://craftysentiments.blogspot.nl/ .
Een hele simpele opdracht......alles mag!

Ik vond het leuk om deze keer een hart te maken en gebruikte de digi Lilly Fairy welke je >>Hier kunt vinden.


Ik heb deze keer maar blauw aangehouden....vond het wel leuk om de klokjes blauw te doen ipv wit zoals ze misschien wel zouden horen. Bij mij kan alles....hahahaha.....waarom ook niet.


Ze heeft het wel gezellig zo in de tuin met haar konijntjes erbij......


Een paar knoopjes met een zilverdraadje en ook een hartje met een zilveren strikje.....een beetje bling mocht er wel bij....beetje sprookjesachtig sfeertje.....wel lief geworden vond ik zelf.

Ik hoop dat jullie zijn geinspireerd om mee te doen....en ga zeker even naar de creaties van de andere dames kijken dan gaat het zééééééker lukken om mee te doen. Inspiratie in overvloed.

Dankjewel voor jullie bezoekje vandaag en graag weer tot ziens.
xxx Plony

Reacties

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve digi en mooi gekleurd in dat zachte blauw Plony. Leuk om het geheel op een hartvorm te maken en wat zijn die vogeltjes ook schattig. Soms verbaas ik me erover wat er toch allemaal te krijgen is op hobby-gebied...zó veel (en leuk ;p).
    Mooi gedecoreerd ook weer, geeft zeker inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een prachtige kaart met een mooie lieve stempel, schitterende kaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals altijd is deze weer super mooie. Kun jij me vertellen hoe je een digistempel uitgeprint krijgt op goed papier en inkt wat niet door lekt met het inkleuren, met mijn printer lukt het wel het juiste papier te gebruiken maar de inkt vlek bij inkleuren. Als je een tip hebt graag.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik print mijn digi's altijd op DCP=papier en dan liefst een dag van tevoren zodat de inkt goed kan drogen. Verder doe ik er niets bijzonders mee. Ik weet niet of je originele cartridges hebt of een b-merk....Daar kan wel eens verschil inzitten.
      groetjes Plony

      Verwijderen
  5. Hij is weer helemaal super Plony. Je hebt prachtige kleuren gekozen en het meisje zo mooi ingekleurd. Ik kan nog heel wat van je leren wat dat betreft....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebtweer een super leuke kaart gemaakt Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GAAF, GAAF, GAAF,GAAF.

    Liefssssss Jolanda XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Er is altijd zoveel moois op jouw kaarten te zien, echt genieten hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi plony
    een erg leuke kaart zowel de hartvorm als de leuke afbeelding dus is het weer geniet-tijd voor mij
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig dit leuke hart Plony....en weer een super mooi ingekleurd stempeltje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit ontzettend gaaf Plony!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje