Niet omdat het moet.....

Hallo allemaal......
Zijn jullie ook aan de freubel.....ik wel hoor. Het regent dus wat moet je anders.....heerlijk je hobbyhokje in toch?

Ik hoorde net op de tv een reclame....zo'n irritant melodietje....niet omdat het moet maar omdat het kan.....Dat klopt wél als we het over mijn kaartje hebben....Géén DT-opdracht dus....niet omdat het moet maar gewoon omdat het kan....



De bloemen zijn gemaakt met malletjes en stempeltjes van de action.....best leuk om te maken.
Ik heb eerst de bloemen uitgedraaid, toen allemaal een kleurtje gegeven want ik had ze uit wit papier gestanst....en tenslotte heb ik de stempels erop gezet. Beetje distress langs de bloemen en ook nog een beetje gesso.......en dan zien ze er dus zo uit....


Hoe simpel kan het zijn toch???
Leuk om te maken en nét weer eens wat anders als anders....Deze bloemen gaan vaker voorbij komen hoor....let maar op.....


Ik ben weer zoet geweest vandaag.....misschien straks nog even aan de freubel.....als Arie tv kijkt dan ga ik vaak nog even zitten om iets te fabriceren hahaha. Ik ben niet zo'n tv-kijker. Beetje nieuws maar verder niet zo heel veel.

Fijne avond allemaal en graag weer tot snel.
Liefs van Plony

Challenges:
http://simplymagnolia.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/ : flowers/pink and stamp

Reacties

  1. prachtig kaartje en de bloemen heel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer Plony.
    En je bloemen zijn inderdaad erg mooi. leuk met het gesso.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bloementoef is prachtig mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je weer zoet geweest Plony hihi...ik ook hoor..lekker aan de freubel. Wat een lief kaartje heb je gemaakt ,niet omdat het moet...Je bloemen zijn heel gaaf geworden en ideaal als je ze van wit stanst inderdaad dan kun je achteraf de gewenste kleur geven. Ik heb ze laatst ook gekocht maar nog niets mee gedaan * bloos*..komt goed,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Wat een juweeltje is dit weer. En die bloemen zijn zo ook zo mooi.
    Een kunstwerk hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zitten in de goede hoek hier. Overal regen en wij zaten heerlijk buiten. Gisteren heelijk warm en op de fiets naar de Bos en burcht-tuinfair in Oostvoorne.Lekker terrasjes gehad. Hier waren heel veel motorrijders. Honderden Harleys. Dus daar vandaag even naar kijken met oude v rienden uit Spanje, die t.o. ons staan. Dus voor mij geen gehobby. Maar jouw kaartje is weer erg mooi. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en wat heb je de bloemen mooi gemaakt. Heb ook zo'n setje van de action, maar nog niet echt gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Plony! Die bloemen zijn erg leuk geworden, ik heb die stempeltjes en malletjes ook. En ook al een gebruikt, maar op deze manier nog niet, ga ik toch een keer proberen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is weer prachtig Plony. Misschien wel een goed idee om die bloemen eerst te stansen en ze dan pas te kleuren en te stempelen. Ga ik ook eens proberen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart en die bloemen toef is echt fantastisch, mijn man en ik delen de hobby kamer ik een beetje meer als hij hihi, maar hij achter zijn computer spelletjes spelen en tv in het midden en ik de rest van de kamer, heel gezellig hoor. Maar ja dat kan niet bij iedereen, fijne week.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi dit kaartje Plony....en weer een schitterende Tilda erop...en niet te vergeten die SUPER mooie bloementoef....TOP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kan het voor die prijs van die geweldige bloemen...je hebt ze echt prachtig gemaakt plony Hier bij ons is er geen regen van betekenis, wel benauwd warm! maar geen drup!!! TV kijken doe ik ook bijna niet op het journaal na, hihi Nu ben ik net thuis na mijn weekend avonddiensten en geniet dan zo van al die mooie kaartjes uit blogland!!! Wat is het weer een bjoetie een feest om naar te kijken!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PRACHTIG!! erg mooi.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje heb je er weer van gemaakt!En die stempeltjes heb ik ook,maar nog niet gebruikt,dus toch eens opgraven en gebruiken,want ze zijn wel heeeeeel erg leuk zo.Fijne dag en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Plony, weer super mooi gekleurd en prachtig gedecoreerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Plony. En ja ik sluit mij er bij aan wat er allemaal gezegd is over de mooie bloemetjes. Toppie hoor. Hier in het zuiden ook slecht weer gehad. Maar niet veel zin gehad om te gaan freubelen. Hihi. Lekker veel gelezen beetje tv gekeken.
    Groetjes en s6 met de Challenges . Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die bloemenrand is super gedaan, goh.. stempels van de Action, leuk zijn ze! Mooie kaart, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje!! Schitterend ingekleurd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card, I love your flowers, they look fabulous!! Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love your beautiful card Plony! Tilda is stunning and those flowers are awesome!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwwwwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Plony en je bloemen,zoooooooo gaaf!! Bedankt voor je deelname bij TFM, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is beautiful! Love those flowers! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje