Challenge #70 Inky Chicks

Hallo allemaal......

Genieten jullie allemaal lekker van de zomer??? Ik zie nog heel veel kaarten voorbij schuiven dus er wordt ondanks de zomer toch ook nog genoeg aan de hobby gedaan.

Ook door mij hoor.......en dat moet ook wel als je in DesignTeams zit......het is wel wat rustiger als anders maar tóch gaan de challenges door......zo ook die van de Inky Chicks.... en met een mooie prijs te winnen van onze sponsor....Wild Orchid Craft ...

moet het toch best aantrekkelijk zijn om mee te doen.

De opdracht die wij voor deze challenge voor jullie hebben luidt: use 5 or more flowers.
Ik moest er wel even om lachen want voor mij is het moeilijker om ze niet te gebruiken hihihi...

Ik heb het volgende kaartje gemaakt als voorbeeld voor de challenge.....


Mijn favoriete stijl....een vintage kaartje....en ook nog in mijn favoriete kleur......Dat is toch een feestje om te maken ???
Een kantje, een randje, bloemen, strik.....de hele bups is er weer op geplakt hihihi.....Zo heerlijk dit...Daar word ik nou blij van hahahaha....Een kinderhand is snel gevuld toch>


Alhoewel die kinderhand wel heel vol zou zitten met al die spulletjes die er op de kaart zitten......Ik denk dat het toch een grote mensenhand is geweest die zich heeft gevuld....


Ik hoop dat jullie genoten hebben op mijn blog vandaag.....Doe lekker mee als je tijd hebt...5 bloemen en verder ben je helemaal vrij.....en dan zie ik jullie graag morgenochtend weer terug voor de reminder van onze challenge bij WLVC.
Tot dan.... xxx Plony


Challenges:

http://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://abc-challenge.blogspot.nl/
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Gorgeous card Plony, I like the image, the lace and the flowers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Plony, your card is beautiful! I love the colour combo and gorgeous design! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us gain.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde net zeggen het past nooit allemaal in een kinderhand, haha
    Maar dat had je zelf ook door, hihi Het is weer een kunstwerk geworden in
    je favoriete kleurtjes! Ik geniet weer van al dat moois!!!
    Fijne avond, liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Plony! Ik geniet altijd van jou blog.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow stunning work.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely STUNNING!! Your project is GORGEOUS!! I am now a new follower - and looking forward to seeing what else you create. Beautiful.

    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Laine DT for  http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous vintage card with lots of texture and details. Beautiful bow! Thanks for joining the Craft-Dee BowZ July Challenge, "Anything goes and include a handmade bow".

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful vintage card with lovely details. Thank you for joining our fun at ABC CHALLENGE! Good-luck and I hope we see your lovely work again!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very romantic and tender. Lovely image and flowers.
    Thanks for joining us at Card mania challenge!
    Dess ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh that is gorgeous and lovely - love the flowers <3
    Hugs
    Pialine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely gorgeous, love it!...Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wendy DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Back again, just stunning. Love it.

    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje