Reminder WLVC-challenge

Goedemorgen.....bij alweer een nieuw kaartje op mijn blog.
Een reminderkaart voor de lopende challenge van het We Love Vintage Challengeblog.
Daar willen wij al de hele maand graag vintage kaartjes zien met als thema zon/zee/strand.

Mijn reminderkaartje is heel anders dan mijn reguliere bijdrage aan de challenge maar het is ook leuk om te laten zien dat er zoveel verschillende kanten kan worden uitgegaan met dit onderwerp.


Een langwerpige kaart met een frame wat ik heb uitgesneden met de cricut. In de opening van het frame heb ik mijn plaatje geplakt......een plaatje uit de voorraad.....


Ik heb de kaart eenvoudig van kleur gehouden maar dat geeft ook wel een mooie sfeer.....
Deze keer géén kantje gebruikt.....gebeurt zo goed als nooit en zéker niet bij een vintagekaart maar ik vind dat het toch wel genoeg nostalgische sfeer heeft om een vintagekaartje genoemd te mogen worden.


Er zijn nog genoeg andere toevoegingen die de sfeer hebben gemaakt......geruwde randjes, beinkte randjes, een bloementoef, wondgaas, vintage hoekjes......

Ik hoop dat jullie het wat vinden en misschien heb je nu wat inspiratie opgedaan om nog mee te doen. Dit soort kaartjes kun je voor vele gelegenheden gebruiken dus altijd handig in de kaartenbak.

Graag tot ziens bij WLVC en natuurlijk ook hiet op mijn blog.
Fijne dag....xxx


Challenges:
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
http://unicornchallenge.blogspot.nl/
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://crazychallenge.blogspot.nl/
http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Heel mooi!! Midner vol dan dat ik vaan je gewend ben! Meer mijn vintagestijl hihihi... dat inspireert wel. Hopelijk kom ik er aan toe met de badkamerperikelen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Is weer een prachtige vintage creatie Plony !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg en die geverfde houten elementen. prachtig.
    Als ik tijd heb.... Maar ik ben nog in vakantie sferen en ga nog weg dus ik weet het niet. Groetejs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous vintage image on your beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simply stunning summer scene you created here. Beautiful layout. So glad you shared with us at Crafty Cardmakers. thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Plony! Greoten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,

    Prachtige kaart

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Plony. Ben vandaag aan de slag gegaan voor de challenge. Morgen nog even een foto maken en dan zet ik hem op mijn blog.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card. Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! Love the image & embellishments! Thanks for joining us at Glitter 'N' Sparkle!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simply stunning! I love the pearl border. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    Bec

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful card and I love the vintage feel. Thanks for joining our challenge over at Crafty Cardmakers. Sally.x.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje