Summer days....

Ja....summer days.....het is het allemaal nét niet maar....vandaag mochten wij in Lekkerkerk niet klagen....Lekker buiten kunnen zijn en Maurits kon lekker genieten met ons in de tuin....en met Lizzy niet te vergeten want die 2 zijn echt vriendjes voor het leven hahaha.

Gisteren ben ik bij Riet geweest.....inmiddels een hele lieve hobbyvriendin die ik alweer wat jaartjes ken. Ik heb bij haar wat verschillende kleurmethodes uit mogen proberen....als eerste de markers van de action maar helaas.....als copics verslaafde kan ik niets met deze stiften .....harde punten en dat is niet echt mijn ding. Dát afdrukje ligt dus in de prullenbak hihihi.
Daarna de aqua-markers ter hand genomen en hoewel ik heel snel riep....dat gaat m ook niet worden.....doorgezet en toen werd het afdrukje dusdanig dat ik er toch ook nog een kaartje mee heb gemaakt.



Ik heb papier gebruikt van Studio Light....La Provence.....Het raampje, het hekje....de blaadjes....ook allemaal van deze serie.....


Ik heb het papier gekregen maar moeten beloven er wel iets leuks mee te maken.....en dat is natuurlijk logisch.....zonde om in de kast te laten liggen.....
Het is zo heerlijk zomers en past perfect bij mijn afdrukje.


Dit was het weer voor vandaag......een latertje maar.....het staat er weer op.

Doeidoeiiiiiiiiii....slaap lekker.
xxx Plony


Challenges:
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Een lief plaatje en mooi gekleurd Plony. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ingekleurd hoor,je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan zeg ik .......goedenmorgen en wat is die weer leuk zeg en dan met dat gordijntje achter het raam en weet je ik had heel toevallig ook dit stempeltje in mijn handen, maar toch een ander genomen. Hij is in een woord weer geweldig.

    fijne dag en liefsssss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Plony, de kleuren, ik ben er gek op.
    Je hebt prachtig gekleurd en de kaart is zo mooi opgebouwd, jammer dat ik deze net heb gemist voor ik naar bed ging.
    Maar nu is mijn dag weer goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! Love your design - this door with lace windows looks fabulous! Wow! So gorgeous details and Tilda is so cute!
    Thank you so much for sharing this beauty with us at Fussy and Fancy Friday Challenge.
    Good luck and hope to see you next time too!
    Sasha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fantastic design and shape for your beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous creation Plony, as ever superb design and colouring. Thank you so much for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje