Tilda in de tuin....

Daar ben ik nog maar weer een keertje......
Vandaag lekker aan de kleur en de knutsel geweest....en tussendoor lekker buiten genoten van een hele aardige dag.
Eindelijk komt er wat beter weer aan voor een langere periode....tenminste....zo lijkt het....
Je durft het bijna niet te zeggen.....
Ik ga er in ieder geval zoveel mogelijk van genieten....voor je het weet is het weer mis....

Maar zoals ik al zei....vandaag aan de knutsel geweest...tussen de bedrijven door....en dat heeft als resultaat het volgende kaartje.....


Tilda heeft haar tuin-handschoentjes aan en is lekker bezig in de tuin....Ook zij geniet van het mooie weer....


Ik heb mezelf nog maar weer wat leuke kantjes en frutsels kado gedaan......wat is dat toch leuk....Heerlijk om te mogen werken met zoveel moois...Mij hoor je niet klagen hoor....hihihi....


Ik hoop dat jullie het weer leuk hebben gevonden op plonys blog.....en dan hoop ik jullie snel weer terug te zien.....Fijne avond nog verder...

Liefs van Plony.

Challenges:

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/2016/07/july-any-image-challenge.html
http://thecraftyaddicts.blogspot.nl/

Reacties

  1. Woww Plony,

    Wat een prachtige kaart, je hebt de smaak goed te pakken dit weekend:]

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful design and card. I really loved the baby card in your previous post as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je heerlijk actief Plony, wat een schatje van een kaart heb je weer gemaakt, die frutseltjes maken het nou juist zo leuk allemaal.
    Lekker toch jezelf verwennen, dat hebben we af e toe nodig toch.
    Slaap lekker voor straks rn grnirt van het mooie weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hier is het nu al knap warm en het wordt nog warmer! dat wordt niet knutselen in mijn kamertje, veeeel te heet! Prachtig en ook schattig kaartje maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan toch zo genieten van jou creaties er is er geen hetzelfde. En ja die Tildaatjes weten wat ze zijn ook zo leukkkk. Dit kaartje is weer schitterend en ja ik denk dat we allemaal nu genieten als we de weer goden moeten geloven.

    Liefsss Jomanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet met je mee Plony, natuurlijk van dit prachtige kaartje, maar ook van het heerlijke weer! Lekker om je zelf af en toe te verwennen met mooie spulletjes!
    En het geld ook voor jou....Do what your love!!!
    Fijne dagen!!! lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the sentiment, it's just perfect for her! Gorgeous! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a beautiful card Plony, I love this Tilda and your pretty embellishments. Thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Plony this is such a BEAUTIFUL card honey. I am loving all your layers and beautiful colouring of this new Tilda, so very cute. The chipboard element and lace, really bring this beauty to life!!!
    Big Crafty cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Really gorgeous design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart Plony.
    Super leuk.

    Dank je wel voor het mee doen bij Magnolia Forever Challenge Blog.

    Liefs Bianca DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A really beautiful design and all the delicate embellishments look gorgeous :-)
    Thanks for playing along with our challenge at The Ribbon Girl!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje