Gewoon omdat het zo leuk is om te kleuren....

Hoi.......hier ben ik weer even....
Ik heb een kaartje om te laten zien met een afbeelding van Hannah Lynn.....
Haar digi's zijn heel apart maar veelal zo geweldig mooi....en leuk om te kleuren. Je kunt er soms nét iets meer in kwijt dan bij bijvoorbeeld een magnolia-stempeltje.....Hoewel die natuurlijk absoluut ook favoriet blijven bij mij.
Zo heb ik hier en daar mijn voorkeuren hihihi....maar die zijn jullie wel bekend inmiddels.

Een kaartje met een digi van Hannah Lynn dus......


Alleen die haren waren al zooooo leuk om te kleuren.....en ook het gezicht is hier goed gelukt....denk ik zelf hahahaha....


Leuk om die wat fellere kleuren te combineren met het romantische kant en de pareltjes.....lekker veel bloemen....en dan heb je een heel romantisch effect toch?
Meestal kom ik dan wel weer uit bij mijn eigen stijl maar dit plaatje alleen al had een hele mooie blikvanger geweest op een CAS-kaart....maar daar waag ik me maar niet meer aan...tenzij ik moet als DT-lid ergens..Uit mezelf ga ik het maar niet opzoeken...Cas...nee...dat is t niet voor mij.
Misschien moet ik het gewoon eens flink gaan oefenen hahaha....misschien ga ik het dan nog leuk vinden. Voorlopig houd ik het maar bij mijn eigen stijl....romantic/vintage/shabby chic.....


en in dit geval is het bést romantisch geworden....

Ik ga er weer vandoor.....tot een volgende kaart.
Fijne zondag allemaal...xxx Plony

Challenges:
http://alphabetchallengeblog.blogspot.nl/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.nl/
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Hello Mian - this is a stunning card. The Hannah Lynn digi stamps are adorable and she's coloured beautifully! I love the vintage lace and the florals are just prefect for this card. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore August Challenge, “Use a stamp or digi”. Good Luck!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt heb je haar geweldig ingekleurd Plony!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for joining our Challenge at Creative Fingers Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kleurwerk is echt super Plony!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gekleurd! En inderdaad de haren en het gezicht zijn goed gelukt hoor. Grappig dat iedereen toch zijn eigen voorkeur voor kaarten heeft he. Ik vind CAS ook erg moeilijk. Probeer het toch soms maar dan zit er toch weer te veel op haha. Gewoon bij jezelf blijven toch?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stempel super mooie ingekleurd mooi van kleuren Plony !
    Fijne zondag Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi this is a stunning card the image is so pretty. Take care. Hug Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi I am back this time to Thank you for joining us at Alphabet Challenge Blog challenge L for Love. Hugs Jackie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous - love all the lace and pearls.

    Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje