Kaartje voor Marjan.....

Goedemorgen allemaal....

De verjaardagen in het designteam van WLVC volgen elkaar snel op en vandaag is onze Marjan jarig.
Natuurlijk heb ik ook voor haar een kaart gemaakt en deze keer eens iets anders als wat jullie van mij zijn gewend.
Ik heb designpapier van Maja designs gebruikt waarvan op 1 vel ook hele mooie bijpassende tuin-plaatjes stonden die ik heb verwerkt bij de rest van het mooie papier. Volgens mij heet de serie Enjoying Outdoors...
Ik ben begonnen met het maken van een hoesje en daarin heb ik een bijpassende tag gedaan.....
Dit was het resultaat....


Dit is de buitenkant...het hoesje....Ook hier weer een wat oudere mal gebruikt...ze zijn tenslotte te mooi om te laten liggen....


De tag......
Deze serie ziet er zo heerlijk zomers uit....een beetje Frans vind ik...met dat paars....


Ik dacht dat ik ook nog een foto had waar de tag in het hoesje zit maar die kan ik dus niet meer vinden hahahaha.....Maar jullie zien het vást wel voor je hoe hij erin past....


Dit was het voor vandaag en ik wens Marjan een heerlijke dag....en jullie natuurlijk ook allemaal.
Fijn weekend....xxx Plony


Challenges:
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. oh wow this is simply stunning,love the colours beautiful detail and such gorgeous lace hugs Cherylxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie, mooie kleuren en prachtige materialen die je weer top verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig creatie Plony !
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card and tag, love the garden images, fab colours and the gorgeous design. Thank you for joining us at Crafty Calendar this month.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card and tag, the garden scene looks a wonderful peaceful place to be.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    hier doe je Marjan natuurlijk een enorm plezier mee. Prachtige kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful Butterfly creation and perfect for our Allsorts theme this week Plony, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW Plony this is beautiful! And so is the one beneath too. Just love your work! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Plony this is beautiful! And so is the one beneath too. Just love your work! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely display for our current challenge, BUTTERFLIES, lovely colours and thanks for sharing...
    [aNNie DT for Allsorts Challenges]


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi Plony, super gedaan voor Marjan en prachtig met dat label. Dit papier heb ik ook en is echt heel mooi met die paars/lila en roze tinten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely butterfly make for our challenge at allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Another great card - amazing details and so elegant.

    Thanks for joining us at the Pearly Sparkles Challenge.

    Helen x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow this is fabulous. Thank you for joining us at Pearly Sparkles it is very much appreciated. Traci DT X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje