Summertime....

Nog weer een latertje .....
Ik wil nog graag mijn kaartje laten zien van vandaag.

Ik ben aan het kleuren geweest met Faber Castell potloden en met water en een penseeltje maar poehhhhhh.....is dat moeilijk zeg. Ik moet er echt weer inkomen met deze kleurmethode....er zijn heel wat afdrukjes in de prullenbak beland vandaag maar uiteindelijk heb ik besloten dat er 1 wel aardig was en daarmee heb ik een kaartje gemaakt.....

Lekker zomers...Tilda staat op het punt om een lekkere frisse duik te nemen.....


Ik heb deze keer eens een schuine easel gemaakt....ook wel weer eens leuk en wel heeeeel lang geleden....


Ik heb weer designpapier van Maja design gebruikt.....Ik denk dat ik dit op het ogenblik nog mooier vind dan Pion-papier.....je kunt de kleuren van oude en nieuwe series zo mooi combineren....Prachtig papier.


Natuurlijk zijn alle overige ingrediënten weer aanwezig......en ik heb weer een leuk kaartje voor in de kaartenbak.

Een fijne week allemaal.....hopen dat er nog een beetje kan worden genoten van hier en daar een zonnetje....Ik heb er nog lang niet genoeg van....
Lieve groetjes van Plony.

Challenges:

http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://simplymagnolia.blogspot.nl/
http://craftheaven-shop.blogspot.nl/

Reacties

  1. Een prachtige kaart Plony. Mooi ingekleurd en het papier van Maja is inderdaad zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi.. en mooi gekleurd! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Wat een leuke vorm je kaartje ziet er weer prachtig uit hoor !
    Wat een lief stempeltje heel mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi leuk stempel en het model is ook erg appart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, Plony. I love all the pretty lace with this adorable Tilda. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very pretty card. Thanks for joining us at Midweek Magnolia.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card :) Thank you for taking part in the August challenge Heaven Craft Shop :) DT Izabela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje