Vintage mannenkaarten/creaties

Goedemorgen allemaal.....

Hier ben ik weer met mijn kaartje voor de nieuwe challenge bij ons We Love Vintage Challengeblog.
Zoals jullie aan mijn blogpost-titel al kunnen zien is de opdracht voor de komende maand : vintage mannenkaarten of creaties.
Een pittige opdracht voor velen maar misschien maakt de mooie prijs van onze sponsor ...

dat jullie een poging willen gaan wagen. I.v.m. de vakantietijd loopt de challenge een hele maand dus je kunt er nog even op broeden. Op ons vintageblog kun je inspiratie opdoen van de mooie voorbeelden van het designteam en zoek je plaatjes kijk dan even aan de zijkant bij de pagina's onder het kopje vintage plaatjes.

Dan nu mijn eigen voorbeeld voor de challenge.....Ook voor mij is het niet een favoriet onderwerp maar ik maak er toch altijd maar het beste van......mannenkaart.......hier is ie.....


Ik heb er mijn restjesbak nog maar eens bij gepakt en kon met het mooie designpapier nog prima een mannenkaartje maken.....Plaatje erbij en een mooi stempeltje......Ik ben wel tevreden....gezien het onderwerp hahahaha.....Ik ben al blij als er IETS tevoorschijn komt wat er een beetje mee door kan hihihi.....


Er zijn dames die de mannenkaarten zo uit hun mouw schudden maar daar hoor ik echt niet bij.
Ieder zijn ding toch? Het is wél handig om er een paar op voorraad te hebben dus misschien ga ik nog wel eens mijn best doen....wie weet.


Ik wens jullie allemaal succes met de mannenkaarten en natuurlijk ook een hele fijne dag.
Er komt weer mooi weer aan als ik de weerman mag geloven dus geniet allemaal nog even lekker van de zomer.....Het is weer zó voorbij.
Liefs van Plony

Challenges:
http://getcreativechallenges.blogspot.nl/
http://pictureandscrap.blogspot.nl/

Reacties

  1. Super mooie mannenkaart Plony !
    Ik heb er het moeilijk mee mannenkaarten te maken hihi ...
    Maar met zoveel mooie inspiratie op jullie WLVC blog moet dit lukken ..
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan het ook hoor Plony. Dit is toch heel erg mooi gedaan. Prachtig dat mooie blauw met die zilverachtige kleur. Leuk hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer zeker is hij goed gelukt hoor Plony. Ik vind het ook altijd best lastig, gek hè. De kleurencombinatie vind ik top en ook leuk dat je de tekst "vintage-style" gestempeld hebt. Het touw geeft meteen iets stoers aan de kaart, heel leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit vintage mannenkaartje Plony...weer een hele leuke challenge is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaart, toffe tekststempel er op!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card for a man, it a super old photo you used and the design is great.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You are right Plony, we do all struggle with male cards, but I have found having the right materials is the key. Your card is fabulous! You have really excelled. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are right Plony, we do all struggle with male cards, but I have found having the right materials is the key. Your card is fabulous! You have really excelled. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, so beautiful.♥
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    Hugs Line, DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mannenkaart Plony, altijd weer lastig vind ik, maar jij bent weer goed geslaagd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, jouw vintage mannenkaart is ook heel mooi zeg! Enne... bedankt voor je tip van mjin inktpot om die ook bij een nieuwe baan of geslaagd te gebruiken. Had ik nog niet aangedacht. Haha, handig als iedereen zo met je meedenkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje