Een kaartje voor de kaartenbak....

Hier ben ik nog weer even....Ik zit zo heerlijk in een flow....de kaartjes rollen zo uit mijn handen...Ook de Dt-kaarten doen het prima...denk ik...dus kon er wel weer even een kaartje voor de kaartenbak tussendoor. Zo lekker om te kunnen zoeken tussen je eigen kaarten als je iets nodig hebt hahahaha en ik ben dan echt heel kritisch...zie ik de kaarten dan terug dan denk ik regelmatig ....hmmmmmm......was dit nu zo leuk. Soms heb ik een kaart nodig en maak ik dan toch maar weer iets anders hahahaha....maar zo blijven we van de straat.

Vandaag een easel-card.....blijft leuk en het effect is altijd heel mooi.....misschien bij deze zelfs wel een beetje chic....


Ik heb vaak ruzie met mijn strikken maken en heb eerst eens goed gekeken op Youtube voor het maken van een dubbele strik.....Ik denk dat hij wel netjes is nu....Fijn dat je alles kunt bekijken tegenwoordig....


Wat een mooi plaatje is dit hè....dat bedoel ik nu met chic....dat komt ook door het gebruiken van dit soort stijlvolle plaatjes.....Prachtig vind ik deze...


Dit was het weer voor vandaag......Wij gaan nog even met onze Lizzy een rondje lopen....altijd nog even 's avonds laat dan kan ze nog  wat energie kwijt...daar heeft ze namelijk wel genoeg van hahahaha.

Ik zet als afsluiter nog maar eens een foto van onze Lizzy op mijn blog....Onze trots is inmiddels 6 oktober 3 jaar geworden...wat gaat de tijd toch snel.


Ook namens Lizzy zeg ik....slaap lekkerrrrrr......
xxx Plony

Challenges:

http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://craftyribbonschallenge.blogspot.nl/
http://inthepinkchallenge.blogspot.nl/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/
https://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.nl/

Reacties

  1. Oh so so so Romantic!!!! Loving the design with all those stunning fabric applique with your foam roses and lillies and of course, your beautiful lady with the double bow!!! Those scrummy laces, as so gorgeous!!! Wow what a stunning dog Lizzie is too!!!
    Crafty Cuddles my crafty friend, Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een chique kaart Plony. Je strik is prachtig en het is zeker fijn dat je alles kan opzoeken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique dame!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Wat een geweldige mooie kaart heb je weer gemaakt kan er naar blijven kijken!!!
    Heb twee vraagjes voor je maak jij je strikken met een strikmaker en welke of gewoon uit de hand??
    En ja van wie is het mooie plaatje met de chique dame??

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik eigenlijk altijd mij stokoude plankje met twee stokjes hahaha....heb ook een bowdabra maar dat is niet zo mijn ding.
      Het plaatje is van Maja Design uit de lijn Vintage Romance....
      Hoop dat ik je vragen voldoende heb beantwoord zo....Liefs van Plony

      Verwijderen
  5. Het is inderdaad een chique kaart hoor. En dat kant erbij dat is ook weer zo mooi! Kan me niet voorstellen dat jij in je kaartenbak iets tegenkomt en denkt mmmmmm Ze zijn allemaal prachtig! Maar ik herken je gevoel wel hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Plony wat is dit weer schitterend. Zo mooi als jij alles altijd weer weer te verwerken op zo'n klein stukje karton. Ik ben jaloers op je.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel chique met al dat mooi kant.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous feminine card.
    The photo of Lizzy is lovely she looks so happy in the garden.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een plaatje Plony, mooi van kleur en zo,n prachtige dame, weer schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow WOW Plony, this is full of gorgeousness! Love the design, fabulous laces and all the gorgeous details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pretty card.

    Thanks for sharing at Fab N Funky.

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, eine wunderschöne Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony,

    Dit is weer Genieten met een grote G.
    Prachtige met dat kant en plaatje, kan me eigenlijk
    geen kaartje zonder kant bij je voor stellen.

    Groetjesssssssssssss ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De flow voor het maken van vintagekaarten is bij mij momenteel een beetje weg helaas. Ik kan er de rust niet voor vinden. Maar dat komt wel weer, zeker nu ik weer zoiets prachtigs van jou voorbij zie komen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaart in prachtige tinten en mooie afwerking. Strikken in verschillende maten, ook dubbele maak je eenvoudig met de Bow easy. maar dat wist je waarschijnlijk al. Lizzy is een superleuke hond, ik zie haar regelmatig voorbij komen op FB :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Plony. Supermooi gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje