Hobby-vriendinnetjes-dag.....

Yes.......vandaag was het hobby-vriendinnetjes-dag.
Mijn hobby dinnetje Riet was weer eens gezellig in Lekkerkerk en eigenlijk wordt er dan altijd wel gekleurd.....zo ook vandaag.

Heerlijk samen kleuren en beppen....we zijn er goed in hahahaha.
Natuurlijk moest ik gelijk nog iets maken met het afdrukje wat ik had ingekleurd en het resultaat was dit lieve kaartje...een kaartje wat je ook kunt ophangen......Ik vind het wel snoezig....


Weer eens de schattige magnolia-bloemetjes uitgedraaid en pareltjes geplakt....heeeeel veel pareltjes hihihi......


Het afdrukje is ingekleurd met copics en ik heb er frantage aan toegevoegd......
De schattige kleine schoentjes kleurden ook heel mooi bij de rest van de kaart.....bijvoorbeeld bij het tule....


en nog maar weer eens het leuke lint met handmade by me.......
Al die leuke spulletjes...ik kan er toch zo blij van worden........hebben jullie dat nou ook.
Ik geniet er echt enorm van.....lekker zoeken tussen de mooie dingetjes wat er past bij wat je in je hoofd hebt. Bofferd ben ik toch.

Dit was het weer......ik ga eens een klein rondje bloggen.....wie weet tot zo....
xxx Plony

Challenges:

https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.nl/
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/

Reacties

  1. Een geweldig mooi kaartje Plony ...weer een heel lief en prachtig ingekleurd Tildaatje erop...ook de andere accentjes zijn weer TOP!!!
    en het zal vast gezellig geweest zijn zo samen aan de freubel

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Plony! Wat knap dat je dat al kletsend kunt doen! HEt ziet er zo gaaf uit! Ook weer heel mooi gekleurd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weer made with love Plony, wat een gave Magnolia metb de tekst op haar jurkje! En het mooie zachte tule, versierd met prachtige spulletjes ja ik denk dat ik wel weet hoe je hiervan geniet! Heerlijk om in alle bakken en mandjes mooie spulletjes uit te zoeken en soms kom je weer dingen tegen die een beetje in de vergeethoek raken...errug!! Die schoentjes zijn toch ook weer enig! Je hebt weer een gezellig daggie gehad lees ik wel!
    Voor straks welterusten....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sounds like you had a lovely time crafting with your friend. this is a beautiful card you made.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat schitterend zeg,
    mooi en lief en de pareltjes en
    bloemetjes zijn zo prachtig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is gewoon een schilderijtje, zo mooi!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit prachtig gemaakt Plony!!
    Zoveel moois te zien. Ik raak niet uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer een echte Plony creatie hoor. Mooie details heb je weer gebruikt op je ronde kaartje. Ik snap nooit hoe je dat kant/stof zo mooi rond je kaartje krijgt geplakt.
    Die ballerina schoentjes zijn ook een super leuk detail.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he zo samen aan de freubel. En het resultaat mag er zijn. Geweldig !!!!
    Het lint onder in de rondte zit er verdraaid goed op. Klasse. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig samen knutselen en dan komt er zo iets moois te voorschijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful! I love all the flowers surrounding your cute image! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja zo samen aan de freubel is toch wel heel gezellig.
    Jouw creatie is weer beeldig ! Wat een leuke hebbedingetjes toch allemaal bij mekaar, ja dat is toch echt genieten hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Such a delightful card, love all the sweet flowers, nicely done. Thanks so much for joining in with us at Midweek Magnolia, good luck in the draw
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje