Lang geleden.....een Besties kaartje

Hallo allemaal......

Vandaag heerlijk naar de beurs in Gorinchem geweest.....leuke dingen gekocht....met een voldaan gevoel naar huis terug gegaan.

Thuis moest ik natuurlijk nog even aan de slag want als ik van een beurs kom dan MOET ik gewoon nog iets doen hahahaha.
Ik was al even aan een kaartje bezig....afdrukje ingekleurd en spulletjes bij elkaar gezocht maar het wilde maar niet lukken. Vandaag heb ik nog wat mallen van Dutch Doobadoo gekocht en ja hoor......de puzzel viel in elkaar.

Een kaartje met een Besties afdrukje.....best alweer even geleden maar toch nog steeds heel leuk om in te kleuren ......dit is het resultaat.....


Ik heb een flink aantal meters van het gekleurde tule liggen maar kwam er niet echt toe om het te gebruiken...achteraf toch een lastige kleur. Nu heb ik mijn afdrukje wat de kleuren betreft een beetje aangepast aan de kleur van het tule en........gelukt.....


Natuurlijk weer een kaartje met van alles en nog wat erop....
Ik kreeg vandaag weer verschillende keren de vraag op de beurs hoe ik de kaarten in vredesnaam opstuurde......in een bubbeltjes envelop......Ik stuur alles op in een bubbeltjesenvelop. Ik hoor eigenlijk nooit van iemand dat het er niet uitziet als de kaart uit de envelop komt.....en als dat wél zo is hoop ik ook dat het gemeld wordt. De postzegels zijn toch te duur om iets niet in goede staat te laten aankomen. Dan moet ik gewoon iets anders gaan maken....ik denk van CAS kaarten.....hihihi...


Dit was het weer voor vandaag........
Geniet nog even van de avond en een hele fijne zondag allemaal.

xxx Plony


Challenges:
http://artesaniasmyfavorites.blogspot.nl/
http://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.nl/
http://mybestiesaussiechallenge.blogspot.nl/
http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Fijn dat je zo goed geslaagd bent op beurs. Grappig dat je daarna direct aan de slag gaat, daar heb ik meestal geen fut meer voor na een beursdag. Je kaart is weer een plaatje. Ik ben wel benieuwd hoe je dat tule goed vast zet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart. En net wat Aartje zegt, na een beurs heb ik ook nooit meer zin om aan de slag te gaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je toch weer een pracht van een kaart gemaakt Plony.
    Gr Karin


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Plony, zoals altijd. En ik heb altijd jouw kaarten prachtig ontvangen en ze pronken overal. Ik ben toch niet naar de beurs gegaan. Ik kreeg s avonds eetvisite en dan moet je je toch van jje beste kant laten zien. Ik ben wel even naar de Hoven geweest. Rosina is ook geweest naar Gorinchem. Die heb je ook misgelopen denk ik. Ik heb natuurlijk ook weer gekocht. Sylvia had schattige patroontjes en Marjan had de "raamkaart" gemaakt met babies. Dat papier heb ik gekocht natuurlijk en nieuw karton. Fijne zondag. Ik zie je vast wel een keer in Delft. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je zo goed geslaagd bent op de beurs Plony!
    Prachtige kaart is het weer. Gaaf dat tule eronder.
    Dat zal moeilijk voor ons worden hé, Plony, een CAS kaartje.
    Ik heb het ooit eens geprobeerd.....niet gelukt dus, haha.
    Ik verstuur het ook altijd in een bubbeltjes enveloppe en het is altijd goed aangekomen ;-).
    Fijne zondag verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my! ... such a cute and beautiful card ... love the lace and all other detail.
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge.
    Hugs Rose xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje