Wat doe je op een sombere regenachtige zondag.....?????

Ja....vertel...wat doen jullie....waarschijnlijk hetzelfde als ik.....Lekker aan de knutsel.
Ik ben vandaag al de hele dag in mijn hokkie......de kaart die ik ga laten zien is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en met het nieuwe Pion papier.....Wat een schitterende serie is er nu weer te koop zeg. Ik zag gisteren in Gorinchem dit papier en was meteeeeeen verkocht. Zo mooi....zo lief ook...zachte kleurtjes en zo heerlijk voorjaar. Mooie plaatjes weer erbij en tekstjes......
Ik denk steeds mooier kunnen ze het niet maken maar steeds komen ze toch weer met iets waarbij dan mijn mond open valt......Geweldig knap.


De randmal aan beide kanten is van Marieke.......schattig vind ik hem en hij snijdt super......dat is wel fijn want soms is het wel eens tobben.


Leuk die tekst toch???
Keep your eyes on the stars
and the hope in your heart.....


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten....ik ga nog even verder....Ben met een tag bezig en die is al aardig op weg......nog even afmaken en die is dan weer voor een andere keer.

Fijne avond allemaal....xxx Plony


Challenges:

http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.nl/
http://notjustcardschallenges.blogspot.nl/
http://papercreatorscrafts.blogspot.nl/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Schattig kaartje Plony. Mooi Papier heb je gekocht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel mooi dit kaartje Plony...leuke vorm ook en weer schitterende accentjes zoals dat leuke lijstje om dat super schattig plaatje....TOP gedaan!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja, net als jij aan de knutsel. Heerlijk en zo weer verder, de heren kijken voetbal en ik zit er bij aan de tafel. Wat een super kaartje heb je weer gemaakt en dat vraag ik mij altijd af waarom ik dat niet doe om meer vintage te maken. Ach alles op zijn tijd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He vraagt wat ik doe op een regenachtige zondag? Mou. van 9.2- tot half 3 tennis kijken . Een grandioze wedstrijd tussen 2 enorme corifeeen; daarma een broodje genomen, toen naar een korfbalwedstrijd van Fortuna tegen een reuzenteam uit Gorredijk. Thuis iets te eten maken; niet te veel want ik had nog restjes van ht etentje gisteren/ Dan de TV weer aan studio sport voor Wim. Nu even bloggen en dan ....... gaap gaap. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gewerkt Plony,mooi hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely beautiful. I love the vintage feel. So delicate and pretty.Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Anything Goes January 2017 Challenge. Good luck!
    DT Lynda x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Its a lovely quote to go with your beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief plaatje is dat! Plony. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt met (inderdaad) heel mooi papier ;-).
    De randmal is ook prachtig. De tekst is ook mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart weer Plony. De randmal is inderdaad heel mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is weer als vanouds. Super mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this vintage card. So pretty in every way. Super cute with the white frame!!!
    Thank you for playing along with us at Crafty Catz. Good luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DELIGHTFUL!
    LOVE your DELICATE layers, colours and design!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje