Alles mag....in vintage.....

Goedemorgen allemaal.....

Ik geniet nog steeds met volle teugen van onze vakantie in Duitsland maar ondertussen gaat alles wat DT-werk betreft gewoon door.
Ook voor de FB groep Vintage and More....en daar is gisteren ook een nieuwe uitdaging gestart....met als thema alles mag in vintage/shabby chic.
De FB-groep kun je >>>Hier vinden en als je nog geen lid bent van de groep kom je dan lekker aanmelden....Wij vinden dat hartstikke gezellig.

Mijn voorbeeldkaart voor de alles mag challenge is de kaart geworden die ik voor de verjaardag van Henriëtte had gemaakt....


Een soort hoesje waarin ik een "tag" heb gedaan , gemaakt met de mooie mal van Marianne Design.
Het mooie papier is van Maja design...ook het prachtige plaatje.


Het randje bloemen met pareltjes heb ik gekregen van Henriëtte.....ik wil ze zelf ook gaan maken maar dat is er nog niet van gekomen.


Wat is deze mal toch geweldig hè....en op deze manier ook supergoed te gebruiken....Achterop kun je dan iets schrijven.....


Het zijn wel veel foto's deze keer hahaha....maar dan kunnen jullie hopelijk goed zien hoe de kaart in elkaar steekt...


Dan ga ik nu maar een eind breien aan mijn bericht en jullie een hele fijne zndag wensen.
Tot ziens in de FB-groep???

Liefs van Plony

Reacties

  1. Wat een schitterende kaart Plony. Nog een heerlijk vakantie gewenst.
    Fijne zondag,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje heb je gemaakt voor Henriette. en ook ik ga weer eens
    mee doen.
    Wens je een hele fijne zondagm liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Plony! Ik ga m'n best doen om voor deze uitdaging een kaartje te maken.
    Fijne vakantie.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Plony weer een prachtige shabby chique kaart !
    Mooie details en kleuren superssss...
    Doris xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje