Reminder challenge LHOSM

Hallo allemaal.....

Hier ben ik weer....zoals beloofd....

Vandaag wordt er op het LHOSM blog herinnerd aan de challenge die loopt deze maand.
Sponsor is....

en het thema is: easter or anything goes.

Ik heb als reminder gekozen voor alles mag.....paaskaarten had ik al gemaakt en ik was er eigenlijk wel een beetje klaar mee......alles mag paste deze keer beter in mijn straatje....


Een easel-card maar weer eens.....met een Tilda...uiteraard....en met stanzen van diverse merken....
Ik gebruik graag zoals het uitkomt....pin me niet vast aan 1 merk...


Het roze gehalte is vrij hoog deze keer....maar toch niet helemaal. Een beetje grijs en een beetje blauw maar roze....en ook wit...overheersen duidelijk wel.


Heerlijk hè...al die bloemen....Ik kan het gewoon niet laten, er moeten altijd bloemen op mijn kaart.
Als het even kan ook vlinders....daar heb ik bést veel verschillende mallen van en als die er niet bij passen dan pak ik wel eens terug op houten vlindertjes óf ik pons er een paar uit.....Ik houd van vlinders.


Om Tilda heen heb ik wat kleine druppeltjes gemaakt....vind het wel een leuk effect geven....


Op het metalen takje wat onder de bloemen vandaan piept heb ik wat gesso aangebracht....Ik vond het  bronzen kleurtje zo hard overkomen anders. Nu verzacht het wit een beetje....


Wel een beetje een overload aan foto's maar er zit ook best veel op de kaart om te laten zien.....hahahaha.....

Nu ga ik duimen dat jullie mee gaan doen aan onze challenge.....en natuurlijk wens ik je daarbij heeeeel veel succes.

Fijne pasen nog verder......Ik denk dat ik op dit moment met de kleinkinderen aan het eieren zoeken ben ........xxx Plony

Challenges:
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/: fancy folds or shaped cards
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/: pastel colors
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/: not a square card
https://colourcrazychallenge.blogspot.nl/ : anything goes
http://simplypapercraftsforalloccassions.blogspot.nl/ : anything goes

Reacties

  1. heel mooi Plony fijne Paasdagen,

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bschitterend, ik vind de rolbloemen ook zo leuk. Fijne dagen . Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very beautiful card. I hope you are having a lovely Easter weekend.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje! Mooi model.
    Fijne dag nog morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG Plony....wat is er weer veel moois op te bewonderen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a gorgeous work of art. Beautifully coloured and I love all those flowers too.

    Thanks for sharing at Colour Crazy.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh I love this so much. So much to look at, I wish I had the talent to make something as gorgeous as this. Thank you for sharing this with us over at Simply Papercraft. Sue DT. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje weer, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergave kaart! Plony :-D
    Ik hou van al die bloemen!! En vlinders zijn ook altijd zo mooi en leuk om op je kaarten te gebruiken :-D
    Ik hoop dat je fijne paasdagen hebt gehad!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Plony, this is such a beautiful card!! Full of beautiful details and a fabulous design. Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy, good luck and I hope you will join us gain.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous Plony!! Love the shape and fabulous embellishments...Tilda is so beautifully done! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige easelkaart Plony met zoveel mooie details erop om te bewonderen. Helemaal geweldig!! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps en bij Fussy and Fancy. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely beautiful. Thank you for joining in the fun with us at Colour Crazy Challenge! Good luck! Yvonne (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje