Ribbon bij Simply Magnolia

En hier ben ik voor de 2e keer vandaag.....Dat heb je met een nieuwe maand hè...dan zijn er weer allemaal nieuwe challenges hahaha.

Simply Magnolia heeft als thema voor de nieuwe challenge......ribbon...

Nu wil het geval dat ik een hele lieve schoondochter heb die wel eens dingetjes voor mij meeneemt en daar was een keer heel leuk lint bij met vlindertjes....Lekker fleurig dus........een fleurig kaartje voor Simply Magnolia....


Een easel-kaartje....en Tilda steekt haar duimpje op...die voelt zich helemaal toppie.
Mooi weer....lekker in de tuin tussen de bloemetjes en het gras....Vlindertje vliegt rond en......ze heeft ook nog een paar eitjes gevonden waar misschien wel een heel schattig vogeltje uitkomt....Wie zal het zeggen.....


Schattig dat vlindertjes-lint hè.....Soms duurt het even voor iets gebruikt wordt maar hier kwam het nu wel weer prima van pas...


Ik ben wel into de kleurtjes vandaag.....eigenlijk wel weer tijd voor roze....maar die komt misschien morgen wel.......


Als jullie een paaskaart maken ...en je gebruikt ook nog een lintje...dan kun je bij allebei de challenges meedoen waar ik vandaag mijn kaartjes heb laten zien.....Nou.....goed idee toch???
O ja....voor Simply Magnolia moet je natuurlijk wél een magnolia stempel gebruiken....dat vergat ik bijna te zeggen.

Heel veel knutselplezier allemaal.....Ik houd het hier vandaag voor gezien.
doeggggggggggggg.....xxx Plony

Challenges:
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.de/
http://createsandmakes.blogspot.de/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.de/
http://useyourstuff.blogspot.de/
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.de/ : B is for Butterflie and also for Bow

Reacties

  1. Een prachtige! lentekaart Plony :-D
    Daar wordt je toch helemaal vrolijk van?
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een kunstwerkje! Ontzettend mooi gedaan en zo veel te zien! Deze blijft vast in huize de Jong? Wachten tot de eitjes uitkomen??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just been to see your last post as well, The cards are gorgeous, so inspirational.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So many sweet little details as you've got here adds up to a stunning project! Thanks for sharing with us at Use Your Stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Plony... it’s so lovely to see you have shared one of your gorgeous cards with us. Thank you for entering your pretty Tilda card into our ‘B is for…’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow this is stunning! Love the image and all the beautiful flowers, colors and detail on your card. Thank you for joining us at Crafty Friends and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje