roses aren't always red....lol.....

Hallo allemaal.....

Vóór op 1 mei de nieuwe challenges weer losbarsten en alle kaarten die ik klaar heb staan bijna op 1 dag op mijn blog moeten worden gezet, vandaag een kaartje wat ik weer "zomaar" gemaakt heb. Géén opdracht....gewoon voor de fun.
De hele afgelopen week niet écht veel geknutseld maar nu lukte het weer aardig dus......
Hier is ie dan.....


Een beetje zitten stoeien met een DDD-mal en er een easel-card van gemaakt ipv de kaart dicht te vouwen.
Het is alleen een beetje stoeien om de kaart te laten staan want hij duikelt steeds naar achteren....daar moet ik nog even iets aan doen maar dat komt wel goed....hoop ik....


Het prachtige plaatje op de MD-stans is van Syta.....en de vlinder én het lieve strikje erop zijn ook bij Syta vandaan.......


Ook op dit gedeelte zijn de spulletjes van Syta goed vertegenwoordigd......
Heerlijk om met zulke schattige spulletjes te kunnen werken....dat is aan mij wel besteed denk ik....hahahahaha


Ik hoop dat jullie het wat vinden......

1 mei ben ik weer terug....met 3 kaarten...de 4e gaat dan maar naar 2 mei want dat is wel heeeel erg veel op een dag.

Ik zie jullie graag terug hier op mijn blog......Fijne zondag allemaal....
xxx Plony

Challenges:
http://cardz4galz.blogspot.nl/ : shaped cards
http://craftycardmakers.blogspot.nl/ :pearls
http://cardsgalorechallenges.blogspot.nl/ : anything goes
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.nl/ : anything goes

Reacties

  1. Wow Plony wat een beauty van een kaart heel gaaf gemaakt.Super zijn de hobbyspulletjes van Syta en helemaal jou ding. Heerlijk is dat lekker maken waar je zin in hebt en even niet in opdracht. Fijn weekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous Card Plony!
    Thanks for joining us at Carz 4 galz challenges blog for this challenge SHAPED CARD and good luck !
    Maryvonne DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow - this is gorgeous! Love that lace butterfly! Thanks so much for sharing with us at LTCCB! Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous indeed! I so love the lace butterfly and heart, and all those marvellous pearls. Thanks for sharing with us at Crafty Cardmakers.
    Happy Crafting
    Glenda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is natuurlijk wederzijds malle, hihi Ik ben ook altijd weg van jou creaties en vind het nog steeds jammer dat er zo weinig vintage blogs zijn...ik mocht het altijd zo graag zien allemaal!!! Dus hier zit ik ook aan het goede adres wat dat betreft en die stans heb ik ook van MD maar is wel groot hè! En het duikelen van je kaart komt omdat we er veel te veel op plakken, hihi heb ik ook wel last van, vandaar vaak de hangers, die hangen altijd goed, hihi En Syta heeft zoveel mooie spulletjes, parel kant met strass steentjes...I love it!!!
    Ik zou wel eens met jou aan de keuken tafel willen kletselen, haha
    Eerst bereid ik me maar voor op morgen hier...lol!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een kunstwerkje geworden Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely card. Pretty colours and fabulous textures.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore April Challenge “Anything Goes” x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, what a stunner. Love all the little touches, but particularly the oh so delicate and gorgeous lace!

    Thanks for sharing in our pearls/gems challenge.

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card. Great pretty details. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje