The day after

Goedemorgen allemaal......

Vandaag is het the day after....after wat?????After de beurs hahahaha......Helemaal versleten maar wat was het leuk om weer even rond te struinen....gezellig met Henriëtte.....en natuurlijk kom je dan ook bekenden tegen waarmee je even kunt bijpraten. Ik heb genoten.
Tussen alle dingen door thuis die ons heel erg bezig houden....de zorgen voor schoonvader op de eerste plaats.... waardeer je het extra als je even de knop om kunt zetten en je hobby op de 1e plaats kunt zetten voor even.
Als ik dan thuiskom dan moet ik altijd nog even gaan zitten....dat is echt een tic hoor hahahaha....Mijn handen kriebelen dan om nog iets te maken...hoe moe ik ook ben.
Het volgende kaartje is daar het resultaat van hihihi......


Heerlijk aan de gang met heel veel leuke frutsels bij Syta vandaan en uiteraard het prachtige plaatje óók......Dit is toch zo mijn ding.....
Ik had een blok van de action en het papier pastte perfect bij dit plaatje.....eigenlijk dacht ik dat ik dat alleen voor mannenkaarten zou kunnen gebruiken maar niets is dus minder waar.


Voor het eerste ook een stempeltje gebruikt en met embossingpoeder bewerkt.....Ik zag het pas ergens en toen dacht ik...o ja....dat potje staat er ook nog hihihi....Het resultaat mag er zijn toch???


Ik hoop dat jullie het wat vinden.......ik ben alweer aan het broeden op een ander kaartje maar.....die moet nog even wachten want de dag is al vol gepland. Zo gaat dat hè....soms neemt het leven gewoon de touwtjes in handen voor je en kun je alleen maar volgen.......
Ik klaag niet hoor.....het kan veel slechter.

Allemaal een heel fijn weekend.....en misschien tot snel.
xxx Plony

Challenges:
http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/ : use a diecut
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/ : shaped card
http://reasonableribbon.blogspot.nl/search/label/challenges : put a bow on
https://craftingbydesigns.blogspot.nl/ : vintage
http://craftingwhenwecanchallenges.blogspot.nl/ : one for the girls

Reacties

  1. Het is weer een schitterende kaart Plonie! Mooie details, kleuren, plaatje als is mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! zoveel kant, pareltjes en chique details. Waw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat een mooie kaart.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heerlijke quality time dag voor jezelf gehad Plony! Even de perikelen aan de kant en lekker struinen op de beurs! Gezellig hoor samen met Henriët en altijd leuk om anderen tegen te komen!!! Hoe verzin je het om na zo'n dag nog een kaartje te maken whaha En wat voor één, het lijkt wel of je ze zo uit je mouw schud!! Prachtig al het prachtige kant en parels te zien. In Rijswijk was ik ook aan het snuffelen bij Syta hoor, maar maken lukt meniet zo goed de afgelopen weken, komt wel weer. Soms zijn er andere prioriteiten! Sterkte met de zorgen voor je schoonvader en Opa!
    Alvast een goed weekend,
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag deze voorbij komen ik dacht daar moet ik even op reageren wat een pracht kaart Plony.
    zo mooie materialen erop. ik hoef dat niet te doen moet ik teveel voor vragen raak ik niet kwijt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag deze plaatjes van Syta al voorbijkomen op facebook en dacht toen al dat is echt iets voor Plony. Helemaal jouw stijl daar kun je vast goed mee uit de voeten. En ja hoor....daar heb je alweer zo'n mooie kaart. Super gedaan hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo genoten hebt op de beurs Plony en nu mogen wij weer genieten hihi. Een heel mooi plaatje, een beetje dromerig, en een prachtig gedecoreerde kaart. Wat een prachtige kantjes en bandjes heb je weer gebruikt, dit is smullen voor de ogen hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very beautiful card, it looks so romantic with all the pretty trimmings you add.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely stunning creation! Beautiful image and wonderful embellishment. Hope your world calms down enough to allow you more crafting time :D Thank you for playing along at CWWC Challenge XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtige!! kaart Plony :-D
    Alles past zo mooi bij elkaar!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous! Thanks so much for sharing in our Put a Bow On It Challenge. Have a blessed week, and please join us again soon.
    Karen L
    Really Reasonable Ribbon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je het gezellig had in de beurs . Ik denk te gaan in september naar de beurs in Den Bosch .
    Je kaart is weer schitterend plano met al die mooi kantjes en pareltjes geniet daar van hihi.
    Groetjes Doris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.Zo'n mooi geheel.
    Fijne dag
    Lieve groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is stunning, love the photo and style of your card. Thank you for joining us at Crafting by Design and good luck xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh this is stunning Plony...what a gorgeous image...you've embellished her to perfection!! I love the shape...thank you for sharing with us at Fussy and Fancy "Fancy Folds or Shaped Cards"...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card - love all the attention to detail!!! Thanks for joining us at Brown Sugar Challenge Blog and good luck!
    Hugs
    Lynne, DT Member of Brown Sugar Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So much detail! Very pretty! Thanks for playing at Crafting When we Can!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje