Christmas....

Hallo allemaal.....een berichtje op mijn blog.....gewoon even mijn neus laten zien....

Ik heb een kaartje gemaakt voor de kerstvoorraad met een tag/label van Dutch Doobadoo.....
Ik vind het heel leuk om met deze mallen te werken en heb gisteren nog maar een paar nieuwe aangeschaft.....ook nog wat kerstmallen en wat frutsels....Ik kan dus weer lekker aan de slag en mezelf uitleven met een paar nieuwe items. Ongetwijfeld zullen de kaarten gewoon op z'n plonies blijven hoor hihiihihi.....


Ik ben nog steeds goed bezig met het gebruiken van mijn oud-papier voorraad.....het voornemen om eerst eens wat op te maken van al het papier wat er ligt gaat me nog steeds goed af. Alle merken papier worden door elkaar heen gebruikt maar als het bij elkaar past dan bijt het elkaar vast niet....Ik zeg...goed bezig.....toch???


Het plaatje is van Syta.....een vel in deze sepia kleuren...een winters plaatje ......


Dit is het weer voor nu.........misschien zien jullie me weer snel terug.....of anders in ieder geval zéker op 1 september met meerdere kaartjes.......
Het is een beetje afhankelijk van het mooie weer hoeveel ik in mijn hobbykamer wil zitten hihihi.....Het is nog te lekker om er niet van te genieten....

Fijn weekend allemaal..........xxx Plony

Challenges:
http://jinglebellesrock.blogspot.nl/
http://southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/
http://frillyandfunkie.blogspot.nl/
http://www.scrapyland-blog.com/

Reacties

  1. Mooi weer!! Echt winters met die pegels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent altijd goed bezig Plony! En mijn papier wordt ook zoveel mogelijk opgemaakt en ben al aardig door mijn scrapvellen heen, want vind tegenwoordig die mooie papier blokken ook heel handig, koop dan van dezelfde lijn 2 a 3 vellen 30x30 en berg het op in een plastic zak bij elkaar. Je kaart is weer heel sfeervol en krijg altijd kriebels bij jou om ook weer te gaan zitten! Maar nu is het zo lekker buiten, daar ga ik ook weer even van genieten!
    Fijn weekend verder en lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the icicles and neutral tones ... such a gorgeous card ... thanks for sharing your vintage creation with us at jingle belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer prachtig uit Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful cards and layers of wonderful papers and embellishments.
    I hope good weather lasts for longer, autumn will be on its way soon.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent heel goed bezig hoor......een schitterende kaart geworden en zo kom jij wel op tijd klaar voor de kerst met je kaartjes en ja eerst is alle oude papier en restjes opmaken is niet verkeerd misschien dat ik dit ook eens moet doet ;) krijgen we vanzelf ruimte voor nieuwe spullen.

    Liefsss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Plony, wat een sfeervol geheel is dit met weer prachtige materialen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful card. Love the layout and all the fabulous elements. Thanks for sharing with us at Southern Girls and we hope you will join us again soon. Meighan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wow, wow, WOW! what an amazingly lovely, layered creation! i could happily stare at this for hours! what a beautiful addition to our "old fashioned xmas" gallery at JINGLE BELLES! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a magical piece! Your attention to detail drew me in immediately. I love the baubles tucked into the flower cluster, the wonderful framed window scene and the clever way you used the heart wreath there adds so much dimension. The color palette is soft and lovely and really adds to the nostalgic feel of the card. Just wonderful work all around! Thanks so much for sharing with us at Frilly and Funkie On the Cutting Edge Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DIE-lightful card!
    LOVE IT ALL!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! Lovely soft white details against a lovely neutral pallette. Thanks for playing along with us at the Frilly and Funkie Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje