een tassie.......

Hallo allemaal....hier ben ik weer.....

Ik heb deze keer voor jullie een tasje om te laten zien....
Zo'n leuk papieren dingetje waar je dan een kleine attentie in kunt doen....
Ik heb het tasje beplakt....noor-stansjes langs de zijkanten en een stans doorgeknipt en boven en onderaan geplakt....Tilda gekleurd en verwerkt op mijn tasje.....nog wat frutsels erbij en dan krijg je......



Zo'n schattig kanterig geheel...hihihi.....niet in het roze.....Ik moet dringend eens gaan kijken of mijn roze copics niet met vakantie zijn denk ik hahahaha.....Ze zijn even in het vergeethoekje terecht gekomen maar dat zal heus niet lang duren.....


Het is ook wel leuk om in de zomer wat andere kleuren te gebruiken....is ook een beetje hoe je stemming is als je gaat kleuren denk ik......Geen pink-mood gehad deze keer hahahaha....


Leuk zijn die tassels van de action ook hè....3 verschillende zakjes met diverse kleurtjes vielen zomaar in mijn boodschappenkarretje....zo raar....dat heb ik daar nou steeds......

Dit was het weer voor vandaag......Ik wens jullie een heel fijn weekend en maar hopen dat we nu eens lekker buiten kunnen zitten....zonder dat er van alles om je oren waait.....Ik word gewoon moe van die wind.....Ik wil zomerrrrrrrrrrrrrrr.....Het jaar gaat toch al zo snel dus alsjeblieft...nog even wat mooi, rustig zomerweer.....Dat zou fijn zijn.

Liefs van Plony

Reacties

  1. This is a gorgeous project. I love the colours you use this time, the lemon shades are so pretty.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig tasje Plony !
    Zo een liefje met de prachtige ingekleurde Tilda wat een beauty .
    Fijn weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een pareltje om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje