Knutselmaatjes-woensdag nr. 3

En voor de 3e keer op rij vandaag een hobbyvriendinnetje op visite gehad. Vandaag was Jolanda van Jootjes scrappies in Lekkerkerk en natuuuuuuuurlijk moest er worden gekleurd. Wij zijn uiteraard fan van Magnolia...allebei....dus daar gingen we.....een magnolia-afdrukje inkleuren en verwerken.
Met de halfronde mal van DDD heb ik het volgende kaartje gemaakt vandaag.....


Wat is dit toch een leuke mal.....Ik heb de kleuren wat rustig gehouden deze keer.....en dan op het kaartje een klein beetje roze toegevoegd......
Jolanda zal haar kaartje waarschijnlijk nog even achter de schermen houden want zij wil haar afdrukje graag bewaren voor een DT-kaartje....


Het is wel weer een kaartje geworden met veel Plony-materiaal.....maar dat is inmiddels wel een beetje mijn handelsmerk toch? Hahahahahaha.... Je vindt het wat of je vindt het niets....


Dit was even de laatste knutselwoensdag.....Ik geloof dat er nu een knutseldonderdag op het programma staat.....maar dan ben ik bij iemand anders aan de freubel.....Kan niet wachten.
Wat een geweldige hobby hebben we toch......

Liefs van Plony.


Challenges:
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Super leuke kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om knutselvriendinnen oo bezoek te krijgen of er heen te gaan. En je kaart is een echte Plony, vol en veel te zien. Leuk model ook! Alleen het gordijntje, dat zou van mij dan weer niet hoeven. Maar ja, ik ben Plony niet......😉 Hahaha..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, met een schattig Tilda. Prachtige details heb je erop verwerkt. Ik vind die 2 bloemen ook heel erg apart.
    Altijd gezellig om met een Hobbyvriendin samen te hobbyen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Plony. En het is zeker erg leuk om met iemand anders te hobby'en. Je hartjes bovenaan je kaart is zo mooi.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje en dat is dan een hele gezellige dag geweest!
    Leuk dat je weer meedoet met je kaartje bij onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bling, bling, bloemen, pareltjes en kant en dan ga jij helemaal los, zo prachtig om te zien Plony! Bij jou vind ik die magnoliaatjes ook altijd zo schattig op je kaarten. En blogmaatjes te zien en dan ook nog mee te knutselen is zo gezellig!!!
    Ik zie bij jou ook die "enge meneer staan op je blog, ik heb er een melding van gemaakt bij blogger en hoop dat het stopt!!!"
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou echt wel van de Plony kaartjes hoor ...
    Deze is ook weer zo prachtig gemaakt en dan jouw inkleurwerk ... super, super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yes this card is your wonderful style. It is beautiful and is a super design.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer prachtig uit Plony. Gezellig al je knutsel dates.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een droppie Plony!
    Heel mooi.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. She's so pretty and chic ! Fabulous coloring. Thank you for sharing your wonderful project at Fab'n'Funky challenge. Good luck . Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was een heerlijk dagje jammer dat de tijd zo snel ga als je het naar je zo'n hebt. Je kaartje is nog niet helemáál af maar gaat zeker deze week gebeuren omdat ik gewoon even een weekje vrij af heb. Thanx voor de gezellige dag en kleur tips.

    Liefsssssss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a Beautiful card. Everything is simply stunning. Thank you for joining us in Challenge #348 at Crafty Creations Challenges. We look forward in having you join us again in the future. Good Luck with the Challenge. Kathy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังเพลง

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje