Knutselmaatjes woensdag....

Ja.....zo ga ik het de komende weken maar noemen....knutselmaatjes woensdag....hahahaha
Ik heb voor 3 weken achter elkaar op woensdag een dagje met een knutselmaatje in de agenda staan....Met vandaag als eerste Jolanda van http://jolandasblogs.blogspot.nl/ .
We zijn vanmorgen begonnen met een afdrukje inkleuren van Magnolia en daarna had ik als basis een DDD mal uitgesneden voor ons om daarop vervolgens allebei ons eigen ding uit te werken.

De basis was dus gelijk maar dat was dus wel ongeveer alles wat gelijk was hahahaha....
Geweldig wat een verschillende uitvoeringen we hebben gemaakt.....Dat is toch zo leuk om te zien...

Mijn Flag van DDD is als volgt geworden....


Lekker vol...als altijd....met een schattig Tildaatje en van alles en nog wat extra.....waarbij de items overal vandaan zijn gekomen en verzameld... Ik ben niet bepaald trouw aan 1 merk of 1 winkel....
Waar ik iets leuks zie neem ik het mee.....verzamelen maar in die hobbykamer hahahahaha....


Als je nieuwsgierig bent naar wat Jolanda ervan heeft gemaakt......morgen gaat ze foto's maken en dan kunnen jullie vást ook bij haar snel zien hoe het is geworden.


Wij hebben in ieder geval een hele fijne dag gehad en doen het snel nog weer eens over ......

Dit was het voor vandaag.....liefs weer uit Lekkerkerk.

Challenges:
http://craftaholicsrus.blogspot.nl/
https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/

Reacties


  1. Hi Plony, eindelijk een reactie van mij. Ik zie wel vaak de blogs hoor, maar reageren is er meestal niet bij. Nu regent het, dus .... Ben veel buiten, meestal met de fiets of in de tuin.Wat een troep was t daar. Je kaartje is weer prachtig en wat een mooi kant.
    Nu was jij aan de beurt. 9 aug moeten we allebei naar t oogziekenhuis in Rotterdam. Wim in ieder geval krijgt een staaroperatie. Wat ze bij mij gaan doen weet ik nog niet. Links zie ik nog maar voor 40%. Daarom is kaartenmaken e.d. ook niet in beeld. Hopelijk 24 aug een workshop van Marjan in Delft. Je hoort wel meer een andere keer. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful. Thanks for sharing at Craftaholics R Us.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar is je vlag???? whaha Ik ben wel een beetje jaloers op Jolanda hoor...het
    is zo gezellig samen knutselen! Ik zit in een slechte knutsel flow, maar komt wel weer! Voor nu geniet ik lekker bij jullie op de bloggies en je kaart is weer een snoepie!!! Fijne avond en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty Plony dit is wel weer super gedaan hoor. En gewoon overal wat blijven weghalen zou ik zeggen want het past gewoon allemaal.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So pretty! Thanks for joining us at Craftaholics R Us!!! DT Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So soft and pretty! Thanks for joining is at Magnolia-licious, hugs, Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende creatie , zo gezellig samen kaartjes/knutsels maken. Ik vind het wel spijtig dat niemand in mijn omgeving hier zin in heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Plony dear, this is such an amazing and delicate card!!! Thank you for sharing your amazing talent with us at Magnolia-licious! Looking forward to see more :)

    Hugs, Rosette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje