Scrappen.....

Goedemorgen......

Hier ben ik weer.....
Na mijn mixed media uitstapje had ik nu bedacht dat ik wel eens ëcht wilde scrappen......scrappen met een scrapvel zónder dat vel in stukjes te snijden.....
Soms moet je jezelf wel eens uitdagen toch?

Ik heb een vel van Pion design genomen.....dat op een neutraal vel geplakt om het wat meer stevigheid te geven....nu kan ik het ook als een soort schilderijtje gebruiken hihihi....
Daarna ben ik gaan passen en meten...schuiven....combineren.....en dit is het resultaat geworden....


Wel handig zo'n groot vel....veel ruimte om iets mee te doen....aan de andere kant maakt dat het juist weer lastig...die ruimte om iets mee te doen. Je wilt het ook niet té vol plakken en zéker niet met zo'n mooi designpapier vel als achtergrond.

 In ieder geval was het een hele leuke uitdaging en wie weet ga ik hier nog wel eens verder mee aan de gang.....scrap-album maken of zo.......De tijd zal het leren....


Vandaag gaan we eerst maar eens in huis aan de gang want de hh taken moeten ook bij gehouden worden....... Fijne dag allemaal en...tot morgen met weer een DT-kaartje.
Liefs van Plony

Challenges:
http://avenue613.blogspot.nl/
http://www.hidinginmycraftroom.com/
http://thatscraftychallenges.blogspot.nl/
http://throughthepurplehazechallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Ik zeg knap gedaan hoor Plony!
    Ik heb soms al moeite met 15 bij 15cm nu zo'n groot scrapvel...mooi👌
    Ik zeg fijne maandag groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, scrappen is weer iets heel anders dan kaarten maken. Het is je goed gelukt, het is een mooie, dromerige en romantische pagina geworden en het papier komt toch ook goed tot zijn recht. Als je toch graag wat kleiner wilt, is een mini album van 15x15 ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan ziet er prachtig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan ziet er prachtig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk om van alles uit te proberen toch?! En een scrap pagina maken is zeker anders dan een kaart, je hebt zelfs het mooie papier nog zichtbaar gehouden, hihi ook een kunst hè! En pion heeft altijd van die mooie bijpassende labels en teksten en je hebt het prachtig gedaan Plony!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig layout is dit geworden Plony...er is zoveel moois op te zien...en inderdaad prachtig designpapier...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful way to use that gorgeous lace. Thank you for sharing your page and joining the That's Crafty *Anything but Cards* blog challenge.
    Best Wishes Tracey.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje