Shabby chic mixed media

Zit ik op mijn gemak even op Pinterest van alles te bekijken zie ik ineens shabby chic mixed media.....Interesse meteen gewekt en de handjes begonnen meteen te kriebelen.....Yes.....dat moest ik ook maar eens even gaan doen.....whahahahahahahaha...
Nu zeg ik niet dat ik zoiets moois heb gemaakt als de mevrouw naar wiens you-tube fimpje ik door klikte maar....Ik heb er in ieder geval hartstikke veel plezier in gehad.....Action home deco paint in de aanslag en....gaaaaaaaannnnnnn met die kwastjes, bloemetjes, pareltjes en bling.....


Soms moet ik wel eens om mezelf lachen hoor....dit kan dan gewoon niet wachten maar moet a-la-minuut gemaakt worden......Duik in die spullen en probeer wat je kunt om ook zoiets schattigs te maken....Ik houd toch zo van dit sfeertje....Zo lekker over de top en tuttig...of gewoon romantisch....het is maar welke naam je er aan wilt geven.


Weer een nieuw stukje huisvlijt in huize de Jong....gelukkig maar dat mijn mannie het allemaal prima vindt, anders had ik misschien toch wel een probleempje.....hihihi....


Grappig hè...dat de bloemen echt niet dezelfde kleuren hadden maar door eerst roze hier en daar te verven en nog wat wit erover heen is er een sfeertje ontstaan die in matchende tinten is veranderd....Hier en daar een iets ander kleurtje er tussendoor gelaten om niet te saai te worden maar door daar juist weer wat wit te verven is het toch zacht en passend geworden.....
Allemaal mijn eigen mening natuurlijk.....misschien denken jullie er wel heel anders over.

Dit was het in ieder geval weer voor vandaag.........eens kijken wat de volgende keer weer opkomt bij mij....spontaan.....
Liefs van Plony


Challenges:
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/ : vintage/flowers/pearls
http://alteredeclectics.blogspot.nl/
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/2017/07/challenge-160-anything-goes_31.html
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat herkenbaar, die jeukende handen en vingers Ha ha. Je kan aan je creatie al zien waar je hart blij van wordt.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hermoso el corazón, con tantos detalles.
    Saludos desde Chile

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk als je eens echt iets anders wil uitproberen en dan tóch weer een schitterend Plony'tje maakt...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héérlijk vind ik dat Plony, dat je overal zo enthousiast induikt en meteen iets moois in toch ook weer jouw stijl gaat maken. Geweldig wat je nu weer laat zien, ik ben dol op hartjes, op shabby chic en op frutsels dus ik kan niet anders zeggen dan TOP ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A stunning mixed media project. It has your special style when I look at it.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het over de top romantisch, hihi Je hebt je weer heerlijk vermaakt,
    en als er dan zo'n gaaf resultaat uit komt, is dat zoooooo leuk!!!
    Reuze shabby geworden en ik vind je hart helemaal te gek!!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een héél romantische creatie, hoe krijg je het toch voor elkaar. Je hebt ook een mooie blog, (pas ontdekt)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is beautiful. Thanking joining in the Crafting From the Heart challenge this week.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful! I love the soft tones you have created. Thank you for joining us this month at Altered Eclectics, Jane (DT) :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a beautiful decorated heart. Thank you for sharing it with us at Altered Eclectics.
    xxx Hazel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje