Vintage Lady

Hallo allemaal......

Ik ben heftig aan het kleuren geweest...hahahaha.....maar serieus...Ik heb diverse afdrukjes gekleurd de laatste dagen, waaronder het afdrukje wat ik heb gebruikt voor de volgende kaart.....
Het is een afdrukje van Emily Luella en ik heb haar ingekleurd met de copics...een hele klus maar wel een heeeele leuke klus.....


Het is echt supergaaf om zo'n zwart/grijs afdrukje te zien veranderen onder je handen. Ik heb haar een beetje in het vintage-sfeertje gehouden omdat ik er een vintage kaartje mee wilde maken....kleuren als knalroze en paars moet je dan niet teveel hanteren hihihi....maakt het toch een stuk lastiger.


Met lekker veel kant heb ik mijn kaartje aangekleed en afgewerkt met parels en een paar kleine bloemen....de eye catcher moet natuurlijk wel het plaatje blijven....


Ik had er natuurlijk een prachtige CAS kaart mee kunnen maken ....maar.......neeeeeeee....toch maar niet hihihi....Dit is makkelijker.....

Ik hoop dat jullie het wat vinden....ik ga weer gezellig door met iets anders....

Tot snel weer.....Liefs van Plony

Challenges:
http://avenue613.blogspot.nl/
http://emeraldcitycraftschallengeblog.blogspot.nl/
http://makingmemoriescrafting.blogspot.nl/


Reacties

  1. Knap zoals je het plaatje hebt ingekleurd. De kaart is heel mooi. Leuk die witte bloemen met kantjes eronder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this just stunning. Your colouring is awesome.
    Thanks for stopping by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Plony
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is absolutely stunning, love the gorgeous image and the use of the lace which is really pretty. Thank you for joining us at MMC this month!

    Nicola DT

    Day Dreamer Challenges
    Making Memories Crafting

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a delightful vintage lady, Plony, and your design is wonderful ! It's great to see you playing along with us at Emerald City Crafts this month. Good luck in the challenge and come see us again for another challenge.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card!! Absolutely gorgeous... Love the coloring... Good Luck with your entry.
    Thank you for joining us at Making Memories Crafting this month.
    Saba - DT Creative Paper Boutique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely beautiful!
    Thank you for sharing with us over at "Making Memories Crafting Challenge". Best of luck with your entry and please do join us again very soon.

    Mary DT member for Making Memories Crafting...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for sharing your lovely card (how fun, adding a pearl strand in her hair) with us at Making Memories !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje