Back to business.....

Terug in Lekkerkerk.....genoten van een heerlijke vakantie met man en hond en nu weer over tot de orde van de dag. Natuurlijk hoort bij mijn orde van de dag ook lekker in mijn hobbykamer vertoeven......er moet dan eventjes iets gemaakt worden hoor.....mijn handen begonnen in Duitsland al te jeuken omdat ze aan de slag wilden hahahaha. Hoe bedoel je verslaafd......ikke niet hoor......

Ik had al lekker veel gekleurd dus ik heb daar een Tildaatje van gebruikt voor op een winters/kerstkaartje. Lekker roze ook......helemaal leuk......


Het leuke papier met een glimmertje is van de Action en ook de kerstballetjes zijn gemaakt met een malletje bij de Action vandaan. Leuk in 2 maten.....en je schuift ze ook gezellig even onder een bloemetje of iets dergelijks......


Op deze foto kun je wat beter zien dat er hier en daar wat glimmers zijn gebruikt....met een bepaalde licht inval zie je het dan ineens oplichten......


Ik heb me prima vermaakt.....en ga nu weer verder met DT opdrachten....Ik heb er nog een paar klaarstaan maar ik wil altijd graag vooruit werken....op het laatste moment daar houd ik niet zo van.

Jullie zien me vast weer snel terug....... xxx Plony

Challenges:
http://creachickys.blogspot.nl/
http://trimmiescraftchallenge.blogspot.nl/
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.nl/
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Gorgeous project Plony
    thanks for your visit and your comment on my blog
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a wonderful card to celebrate winter. Always beautiful designs to see on your blog.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty and cute. Thanks for joining CRAFT Christmas challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi daar ben je weer terug van weggeweest .
    En meteen weer zo`n mooi kaartje gemaakt .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Dank je wel dat je meedoet bij de challenge van Creachicky's. Veel succes. Groetjes DT lid Miriam Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week. Please also have a look at our DT call and consider applying for the position of DT member, we are a friendly bunch.
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje