Girls love pearls.....

Girls love pearls.....en ik ben er echt dol op....overal plak ik ze op die schattige pareltjes in alle soorten en maten.
Wat is het weer heeeeerlijk in mijn hobbykamer.....ik geniet echt.....maak weer gezellige dingetjes.....even zomaar waar ik zin in heb.
Vandaag was een klein notitieboekje aan de beurt om even onder handen te worden genomen......zo leuk voor op mijn dienblad op tafel....hahahahaha.
Slaat nergens op maar ach.....je kan het maar leuk vinden toch?


Méér kant en parels konden er niet op hoor hihihi.......helemaal vol. In het engels zouden ze zeggen fully loaded.....en zo is het....


Waar je toch blij van kan worden hè.......Ik houd gewoon van dat schattige sfeertje.....als ik in winkels iets zie met kantjes dan sta ik er al bij voor ook maar iemand het gezien heeft hihihi.


Ik hoop niet dat ik jullie verveel met mijn kant en parel obsessie......maar ik denk dat jullie niet voor niets volgers van mijn blog zijn geworden want het is niet iets wat onverwachts tevoorschijn is gekomen hihihi.

Fijne avond nog verder.....liefs van mij.
xxx Plony


http://aperfecttimetocraft.blogspot.nl/
http://abitmoretimetocraft.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://vostamps.blogspot.nl/2017/09/victorine-originals-challenge-mood.html
inspired by the pearls and lace







Reacties

  1. Nee hoor je verveelt ons niet met je kantjes en pareltjes, want zoals als je weet ben ik net zo gek als jij whahahaha. Het is een echte bjoetie weer geworden en I love it. Heel mooi gedaan.

    Liefsss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I love your embellishments they look absolutely amazing on this creation. Lovely work.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verveeld nooit hoor.Mooi gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well it goes without saying that we both love pearls! This is beautiful Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor....dat verveelt nooit!!
    Ik hou ervan :-D
    Prachtig met alle kantjes en pareltjes!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW! What a Beautiful card! LOVE the lace & pearls! Fabulous take on the Victorine Originals Mood Board Challenge! Have a wonderful Day!

    Theresa (VO DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful ..

    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Anila DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely stunning project. Thank you for joining us at Victorine Originals and our Pearls and Lace challenge. ~DT Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful!! Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Victoria DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...


    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful and elegant! Thanks for playing along at Victorine Originals Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! That is absolutely stunning! Thanks for sharing and for joining us at Victorine Originals for our mood board! ~ DT Jamie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje