vakantie

Hallo allemaal......even een berichtje uit Duitsland waar we nog steeds heerlijk genieten van onze vakantie. We mogen helemaal niet klagen over het weer want hoewel wat aan de frisse kant valt de regen nog alles mee. Vooral in de nacht valt er regen en daar hebben we dan overdag geen last meer van toch? We wandelen heerlijk met Lizzy en struinen de leuke kleine dorpjes door in de omgeving van het vakantieparkje waar we vertoeven.
De avonden zijn voor de TV....vooral voor Arie....en ik ben aan de kleur.....Ik heb mijn copics meegenomen....niet allemaal hoor hahahaha.....maar genoeg om er lekker mee aan de slag te zijn.....


Zoals jullie zien....het lukt best aardig. Helaas mijn daglichtlamp vergeten maar onder het gewone lamplicht komen er toch ook wel redelijk ingekleurde afdrukjes. Ik ben in ieder geval lekker bezig en straks thuis kan ik daar dan direct mee aan de slag.....

Even nog wat collages van foto's die ik de afgelopen week heb genomen....vooral Lizzy geloof ik hahahaha....een dankbaar onderwerp voor mijn camera op mijn telefoon.....


Mevrouwtje geniet wel want hier is het water mooi schoon dus dan mag ze wel eens even erin....thuis met die vieze stinksloten hebben we dat uiteraard liever niet hihihi....


Het is wel duidelijk herfst ....maar dat vind ik een heel mooi seizoen....de natuur geeft ons dan zoveel mooie plaatjes....

Dit was even zomaar een berichtje....ik zeg......fijn weekend en weer tot snel.
xxx Plony







Reacties

  1. Ha die Plony, gezellig dat je er bent!!!
    Hier valt de regen met bakken naar beneden, dus gelukkig boffen jullie overdag met redelijk weer! En ja hebben we soms een mooie nazomer...nou die is ver te zoeken! heerlijk om alvast afdrukjes op voor te kleuren en Arie zijn favo programmaatje kan kijken!!! Lizzy geniet ook met volle teugen zo te zien! Geniet maar lekker verder en morgen beloofd een goede dag te worden!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love;y photos of the country side and Lizzy.
    It is good that you have nice weather for your holidays.
    You have some gorgeous coloured photos for when you get back home as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto,s en jullie genieten zichbaar en ja de herfst geeft hele mooie plaatjes ik hou er wel van en ook je magnolia,s zijn weer schitterend gekleurd.

    liefssss jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè, wat klinkt dat als en heerlijk relaxte vakantie. Bijzonder ook vaak, Overdag actief en ' s avonds lezen, tv kijken, kleuren, bloggen.... geniet ervan! Je kleursels zijn nu al mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje