kaartje Liesbeth

Voor de vakantie had ik ook nog een kaartje gemaakt voor de verjaardag van Liesbeth en ons Lisetje heeft keurig de envelop voor mij op de bus gedaan. Je kunt ze wel wat toevertrouwen hoor....hahahaha.....die kinders......nou.....kinders??????
In ieder geval is de kaart keurig bij Liesbeth aangekomen en kan ik hem hier dus met een gerust hart laten zien......


Vintage.....met alles erop en eraan.....denk ik......
Rustige kleurtjes.....een mal van Dutch Doobadoo......plaatje van Syta.....het bekende recept......


Ik denk dat ik nu aardig door mijn kaartjes heen ben....een enkele staat nog te wachten achter de schermen maar ik zal toch zo zoetjesaan weer aan de bak moeten hoor........echt een straf ook......whahahahahahaha......


Ik hoor mijn spulletjes al roepen en trappelen hoor......die willen graag met mij iets moois maken. Er is weer wat versterking bijgekomen van wat leuke frutsels uit Duitsland en inmiddels ook een prijs binnen van I am Roses.....dat gaat vást goedkomen allemaal.........joepie!!!!

Dit was het weer voor nu.........groetjes aan jullie allemaal en een hele dikke knuffel.
xxx Plony

Challenges:
http://cuttlebugmania.blogspot.de/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.de/
http://intaas.blogspot.de/
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.de/
http://2sistersontheblog.blogspot.de/ : snijmal/bloemen/wit

Reacties

  1. Het is weer een bjoetie!! Plony :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Plony.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat vindt Liesbeth vast een geweldig mooi kaartje! Helemaal haar smaak.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is another stunning beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so lovely and elegant! I love the all white background.

    Thank you for playing along with International Art & Soul! Hope to see more of your beautiful projects there!

    Hugs,
    Chriss - International Art & Soul DT
    www.chrissandlou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, nou kaart, creatie! Zo mooi weer.
    Een mooie aanwinst voor onze challenge bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning creation! I love all the beautiful textures you used to create such a beautiful card. Thanks for joining us a International Art & Soul. Good luck. Maggie, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for sharing your lovely vintage card with us at Crafty Friends Challenge Blog… good luck in the draw and please join us next time.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje