Pearls and/or strass

Pearls and/or strass........dit is de opdracht van de lopende challenge bij Marvelous Magnolia .
Vandaag komen we jullie op het blog herinneren aan deze challenge met de hoop dat jullie mee gaan doen. Een leuke opdracht dus....wat let jullie zou ik zeggen.

Hier is mijn reminder en op het blog kun je genieten van de reminders van de andere meiden van het romance team.


Wederom een kaartje met een Dutch Doobadoo mal en voorzien van zowel parels als strass.......
Ik was op het afdrukje in de weer geweest met wat geel dus heb dat nog wat doorgevoerd op mijn kaartje......Ziet er nog lekker zomers uit....in tegenstelling tot het weer waar ik op dit moment dat ik de blogpost maak tegenaan zit te kijken hahahaha.....


Gezellig toch die kleurtjes......en die leuke bloemen onderaan zijn zo lekker fluffy.......Ik houd ervan......


Dit was mijn bijdrage weer voor deze keer........en uiteraard zien we jullie bijdrage graag op het challengeblog gelinkt.

Groetjes...... Plony

Challenges:
http://cuttlebugmania.blogspot.nl/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Ik vind je kaartje super mooi. Kan natuurlijk niet meedoen, dat kleuren lukt niet. Dus geen stempels voor mij. Ben een draadje aan het opnemen en vandaag al 3 kerstkaarten gemaakt. Kost wel veel moeite.
    Zo anders weer.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou meer moeten inkleuren Plony, maar ben bang dat ik eerst in de fut moet zitten, hihi zoveel tijd gebrek of ik wil teveel...vind ook zoveel leuk!!!
    Het is weer een hele gezellige reminder geworden...parels en strass is voor jou geen opgave hè! Ook het fluffy lint onder je bloemen is prachtig!
    Je kaart voor Liesbeth is weer briljant!!! Fijne zondag hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een super gezellig kaartje in heerlijke kleurtjes Plony! Lekker lente-achtig ipv herfst, was het maar vast weer zo ver want al vind ik de herfstkleuren prachtig....die wind en nattigheid........

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty! I love the lace and Tilda is super sweet. Thanks for joining us a Cuttlebug Mania.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is so pretty! I love this image--the coloring is beautiful. I love the lace, pearls, and flowers, which give so much texture. I love the hanger! I need to look for one of them! Thank you for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog. <3 xoxo ~Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your work!! I see it on Facebook and love it all. This is gorgeous! I too love the hanger and your BEAUTIFUL LACE!! Lovely pink flowers at the bottom. Thank you so much for joining us at the Magnolia-licious Challenge Blog!
    Hugs, Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What an amazing card. Thank you for sharing it with us Magnolia-licious. Cheers, Shawn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje