Romantic Me.......

Alle DT-opdrachten staan weer te wachten achter de schermen......zondag weer een nieuwe maand dus dan barst het weer los hihihi......maar nu even tijd genomen voor mezelf en mijn vintage passie....
Ik heb nog heel veel dingen van MDF liggen en dacht ik ga er wat van bewerken ....met een kantje aan elkaar en heerlijk vol met kant en frutsels....romantic me....


Het leuke gerimpelde tule is van de Ribbon Girl....en....ik kan het ook hier vertellen....Ik ben gevraagd om een poosje gastdesigner te zijn voor de Ribbon Girl. Uiteraard heb ik daar géén nee tegen gezegd.....wie wil dat nou niet. Ik heb hele leuke spulletjes toegestuurd gekregen en daar gaan jullie vást binnenkort wel het een en ander mee voorbij zien komen. Ik denk dat ik nu wel weer even van de straat ben met al die DT's hihihi.....maar wat je graag doet is nooit teveel......


Een impressie van de binnenkant van mijn creatie......Plaatje van Syta en ook de tags zijn uit plaatjes van Syta gesneden.....De witte rozen zijn weer bij de Ribbon Girls vandaan.....ik heb ze losgeknipt in dit geval maar ze kunnen natuurlijk ook aan elkaar worden gebruikt...


Wat is dit toch een mooi plaatje hè......echt wel 1 van mijn favorieten......


nog meer binnenkant......de afbeelding is uit designpapier geknipt.....maar ik kon niet meer achterhalen van welk merk....ik dacht van Crafts and you....maar onder voorbehoud want ik kan het best mis hebben.....


Zo ziet het eruit als je het op elkaar ziet.....


en van de zijkant is het een heel pakketje......

Dit was het voor nu.......ik ben in ieder geval zondag weer terug meet heeeel veel DT-werk.
Heel graag zie ik jullie dan ook weer.

xxx Plony

Challenges:
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://reasonableribbon.blogspot.nl/search/label/challenges
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Prachtig, Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is deze creatie Plony...zoooooveel leuke romantische accentjes erop gemaakt...een lust voor het oog...
    Ik kan daar heel erg van genieten

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, this is a gorgeous vintage style project. You always have so many wonderful inspirational ideas to share with your projects.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer een echte Plony creatie en wat is dit weer fantastisch gedaan. Echt super hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend vintage boekje is dit Plony! Iedere pagina is gaaf, gaaf, gaaf!!! en beeldschoon!!! Veel plezier bij de Ribbon Girl!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super cute vintage booklet....I love the way you decorate each page....They are so cute cute and cute.......Thanks for sharing....

    Hugs,
    UrooCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful Plony. It is lovely to see you sharing at Fussy and Fancy and good luck with the challenge. Judy DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, just stunning!

    Thanks for sharing in our 'One for the Girls' challenge.

    Lin
    Dream Valley

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje