Sweet romantic vintage

Hier ben ik weer.....een tussendoortje....gewoon omdat het kan...hahaha

Vandaag kreeg ik weer hele mooie spulletjes van de Ribbon Girl binnen en dan moet ik nog even gaan zitten hoor......Voetbal op de tv dus ik ben vast niet gemist...

Als ik dan met de mooie spulletjes voor me zit dan kan ik gewoon niet anders dan een vintagekaart maken.....De kantjes, bloemen en ook het scrapiniec chipboard lenen zich zo perfect voor mijn vintage gevoel.....en dan ga je aan de slag.....


Er wordt mij vaak gezegd dat vintagekaarten zo moeilijk te maken zijn maar begin met kijken.....Ik heb wat gezeten voor mijn beeldscherm en dan klonk het van ahhhhh....ohhhhhhhh.....en noem de kreten maar op. Ik dacht ook dat kan ik niet maar kijk hoe iets is opgebouwd.....kies je eigen dingen uit waarvan je denkt dat vind ik leuk en daar heb ik vast wel spulletjes voor.....en het is zoals het altijd is geweest...oefening baart kunst.


De bloementoef plak ik nog steeds vast met kit van de action hoor......niets met een lijmpistool...gewoon ordinaire kit. Als je het mooi bij elkaar plakt...dicht tegen elkaar aan, dan kun je met de kit nog een beetje schuiven....Ik zweer erbij.


Papier en plaatjes lijm ik met tacky glue en kant heel vaak met sticky tape.....
Lijkt wel een lesje kaarten maken en uitleg lijm vandaag hahaha.....Ik noem het zomaar hoor. Wat ik zeg is echt niet heilig want ik doe gewoon wat ik het fijnste vind en dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt....absoluut niet.

Dit was het weer en wat ik als laatste nog maar weer eens mee wil geven.....Heb plezier in wat je doet......daar draait een hobby toch om tenslotte.
Liefs van Plony

Challenges:
http://craftycreationschallenges.blogspot.nl/
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/
http://corrosivechallengesbyjanet.blogspot.nl/

Reacties

  1. Your vintage style cards are always always gorgeous. You can tell by looking that they are made with love.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het nog heel vaak kan ha ha. Hij is gewoon weer superleuk dus ga zo door. Deze kaarten vervelen mij nooit. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb weer lekker terug zitten kijken op je blog, want je gaat weer als een speer, Alles weer met plezier en liefde gemaakt en dat zie je! "ik"...hihi
    Het lijmen met de kit werkt heel goed, alles zit nog stevig vast wat hier hangt! Ik ben een bofferd want moest mijn vakantiedagen opmaken en heb dat
    goed gepland, want wat is het genieten met dit mooie weer! Vandaar iets minder vaak in blogland! Freubel ze weer en laat ons maar van genieten van je prachtige vintage kaarten!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi zo als jij dit kan ik geniet er van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi zo als jij dit kan ik geniet er van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig plaatje weer hoor Plony.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie weer mooi geworden
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely and cute!
    Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog. Good luck!
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje