Tag.......

Een tag....gewoon omdat het zo leuk is om te maken....
Niet zo'n hele grote.... het zijn de 3 kleinste afmetingen van de Dutch Doobadoo mal.....maar groot genoeg om er iets op kwijt te kunnen.


Het gebruikte papier is van Maja.....het plaatje ook....het raampje is van de action....vlindertjes heb ik gekregen....bofferd hè.....grote bloemen zijn van 49 market en de pareltjes op de zilveren steeltjes zijn van Ribbon Girl. Verder nog wat spulletjes uit eigen magazijn hahahahaha.....


Het plaatje is van de voorkant van de Maja paperpad....vond dat die ook best gebruikt kon worden....
Volgens mij heet de paperpad Sofiero.....gekocht bij Ribbon Girl.


Dit was het weer....even tussendoor....morgen weer een nieuw kaartje, voor de challenge bij de Inky Chicks.....tot dan.
xxx Plony

challenges:
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/
http://a-step-in-the-darkness.blogspot.nl/

Reacties

  1. 'Uit eigen magazijn', ha ha!
    Schitterend label!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony ,
    Wow wow wat een prachtige vintage tag !!
    mooie details ben er helemaal weg van .
    Prettige week Groetjes Doris xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je toch snel, een paar dagen verder en weer van alles gemaakt, whaha
    Alles ziet er weer prachtig uit Plony en heerlijk ieder detail weer bekeken! Met het mooie weer had ik vakantie en was ik buiten en nu weer aan het werken, en ik moet heel nodig aan de kerstkaartjes!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend weer Plony. Weer zoveel moois op te zien, je blijft ernaar kijken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Shaped Card" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje