Vintage....what else.....

Even nog weer een laat berichtje........
De kids hebben herfstvakantie en dan hobbelen opa en oma nogal eens mee hier en daar naartoe....vandaag was diergaarde Blijdorp aan de beurt.....met heel veel plezier een dagje doorgebracht. Wat boffen we toch met het mooie weer en wat kon je dat goed merken in de dierentuin.....kinderen die genoten en ook dieren die het prima naar hun zin hadden in het herfstzonnetje.

Bloggen staat ook hier dus een beetje op een laag pitje......buiten de bezigheden met de kleinkinderen zijn we ook nog bezig geweest met wat dingetjes te regelen want we hebben bijna een feestje te vieren.....mannie en ik zijn bijna.....40.....jaar getrouwd. Geen groot feest maar toch willen we dat niet voorbij laten gaan dus ja....dan moet je even aan de slag om iets gezelligs te kunnen doen met familie en dierbare vrienden. Het is tenslotte toch wel iets om dankbaar voor te mogen zijn.....en dat zijn we dan ook.

Zo hier en daar in de late uurtjes wil ik nog wel eens wat knutselen....slapen is niet mijn sterkste punt....dus dan heb je lange dagen hè hihihi.....
Ik ga dan graag nog even zitten en dan komt er natuurlijk weer een vintage kaartje uitrollen......


Ik kan het niet helpen hoor.....ik maak dit gewoon heel graag. Heb van lieve vriendinnen weer leuke stansjes en dingetjes gekregen en dan is het ook leuk om dat te gebruiken. Ik doe dat dan ook met heel veel plezier....


De mooie bloemen heb ik bij Doe@ding gekocht en ze zijn van 49 market.


Ik hoop dat jullie het weer wat vinden......en ik zeg weer.......tot gauw.
xxx Plony

Challenges:

http://asyoulikeitchallenge.blogspot.nl/ : I prefer people....especially vintage images.I just love the images, the clothes....vintage addict...lol....
https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/


Reacties

  1. Een schitterend kaartje heb je weer gemaakt in de nachtelijke uurtjes Plony...maar deze mag zeker ook weer wel gezien worden...zoveel mooie kantjes enn accentjes erop..
    en succes met de voorbereidingen op jullie 40 jarige huwllijk..een mooie mijlpaal

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Plony! This is fantabulous! I absolutely love it, but then you knew I would. You know me and Vintage, and lace, and flowers! Haha. Happy Weekend. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Its a beautiful card.
    Congratulations on your special anniversary as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful! Lovely 3D effect. Thanks for playing with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous design. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Shaped Card" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful! Thanks for sharing with us at As You Like It Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje